ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Μόνο τα πυρηνικά εργοστάσια έλειπαν από αυτήν την χώρα...
prodeals

Ευρωπαϊκή Ένωση: Δασμοί έως και 38,1% στις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Πλήττονται και δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Tesla

Ευρωπαϊκή Ένωση: Δασμοί έως και 38,1% στις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Πρόσθετους δασμούς έως και 38,1% στα ηλεκτρικά οχήματα που εισάγονται από Κίνα θα επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση από τον Ιούλιο.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενημέρωσε επίσημα τις αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των BYD Co., Geely Automobile Holdings Ltd., SAIC Motor Corp. για τoυς δασμούς που πρόκειται να εφαρμοστούν από τις 4 Ιουλίου, μετά από έρευνα για τις επιδοτήσεις που ξεκίνησε πέρυσι.

Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας προωθούνται πιο επιθετικά στην Ευρώπη εν μέσω ενός εγχώριου πολέμου τιμών και της πολυετούς οικοδόμησης ενός προβαδίσματος στην τεχνολογία.

Οι ατομικοί δασμοί για την BYD θα είναι 17,4%, για την Geely 20% και για την SAIC 38,1%, ανέφερε η Επιτροπή την Τετάρτη. Άλλοι παραγωγοί που δεν έχουν υποβληθεί σε δειγματοληψία από την Επιτροπή θα υπόκεινται σε δασμό 21%, ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν συνεργάστηκαν στην έρευνα της ΕΕ θα υπόκεινται σε δασμό 38,1%.

Τα νέα μέτρα πλήττουν και δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Οι μετοχές των κινεζικών κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων υποχώρησαν στο Χονγκ Κονγκ ενόψει της απόφασης της ΕΕ. Οι Geely Automobile Holdings και XPeng Inc. υποχώρησαν περίπου 8% αυτή την εβδομάδα, ενώ η ηγέτιδα του κλάδου BYD Co. έχασε περίπου 3%, σημειώνει το Bloomberg.

Ενώ η έρευνα στόχευε τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι υψηλότεροι συντελεστές – από 10% που είναι σήμερα – θα πλήξουν και μια σειρά δυτικών αυτοκινητοβιομηχανιών, με επικεφαλής την Tesla, η οποία στέλνει το Model 3 από τη Σαγκάη στην Ευρώπη, καθώς και τις BMW AG και Renault SA. Η τρέχουσα επιβάρυνση στις εισαγωγές επιβατικών αυτοκινήτων από την Ευρώπη στην Κίνα είναι 15%.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τα μέτρα έρχονται καθώς η ΕΕ βαδίζει σε τεντωμένο σχοινί ανάμεσα στην προστασία της αυτοκινητοβιομηχανίας της περιοχής και μια «πράσινη» ατζέντα που έχει ως στόχο την απομάκρυνση του CO2 από τις μεταφορές.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.