ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Επανέρχεται η Βeat: Προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού

Επανέρχεται η Βeat: Προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η εταιρεία Beat ώστε να γνωμοδοτήσει για την απαγόρευση από την προηγούμενη κυβέρνηση στις εταιρείες υπηρεσιών μετακινήσεων.

Η εταιρεία με υπόμνημα που κατέθεσε ζητά την παρέμβαση της Επιτροπής καθώς όπως υποστηρίζει οι προβλέψεις του νόμου ν.4530/2018 αφορούν κατ’ αποκλειστικότητα πλέον την Beat.

Συγκεκριμένα ο εν λόγω νόμος απαγορεύει σε εταιρείες διαμεσολάβησης να δίνουν μειωμένες τιμές στους επιβάτες εξομοιώνοντάς τες με εταιρείες μεταφορών με την απειλή εξοντωτικών προστίμων.

Στο αίτημα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Beat, παρατίθεται μια ευρεία νομολογία, υπογραμμίζοντας πως, με βάση την ευρωπαϊκή νομολογία, διατάξεις του ν.4530 παραβιάζουν ευθέως τον ελεύθερο ανταγωνισμό και κρίνονται ως εμπόδια για την τεχνολογική ανάπτυξη, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να στερείται φθηνότερες τιμές και καλύτερες υπηρεσίες μετακινήσεων στην πόλη.
Αυτό, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι αντίθετο με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις αποφάσεις του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με τα παραπάνω, οι εταιρείες με το μοντέλο της BEAT είναι εταιρίες της «Κοινωνίας της Πληροφορίας» και όχι εταιρίες μεταφορικού έργου, και κατά συνέπεια δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται από την ελληνική νομοθεσία ως τέτοιες.

«Επιπλέον, με τις διατάξεις του ν. Σπίρτζη προέκυψε de facto κατάτμηση της επιδιωκόμενης Ενιαίας Ευρωπαϊκής Ψηφιακής Αγοράς και παρεμπόδιση της τεχνολογικής καινοτομίας, γεγονός που δε συνάδει με τα πλάνα στήριξης του εγχώριου τεχνολογικού οικοσυστήματος startup από την κυβέρνηση» τονίζει η εταιρεία και σημειώνει πως η ψήφιση της εν λόγω διάταξης είχε προκαλέσει αντιδράσεις στη Βουλή το 2018, με την τότε αντιπολίτευση να ζητά την απόσυρσή της.
Τέλος, αναφέρει πως η προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού έρχεται σε μια περίοδο που η αγορά των μετακινήσεων δέχθηκε βαρύ πλήγμα λόγω πανδημίας, με τη μείωση της ζήτησης να αγγίζει έως και το 80%.

Η εταιρεία αναφέρει πως με τα νέα δεδομένα της πανδημίας, θα ήθελαν να επιβάλουν την τοποθέτηση διαχωριστικού μεταξύ οδηγού και επιβατών στους συνεργαζόμενους οδηγούς κάτι το οποίο ο νόμος δεν τους επιτρέπει.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η BEAT έχει προμηθεύσει το στόλο με μάσκες και αντισηπτικά, ενώ προχωρά σταδιακά σε εγκατάσταση ειδικών διαχωριστικών καμπίνας στα συνεργαζόμενα ταξί, κατόπι συναίνεσης του οδηγού και υποστηρίζει ότι το υφιστάμενο πλαίσιο στέκεται εμπόδιο στην περαιτέρω τεχνολογική ανάπτυξη του κλάδου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.