«Αυτός που απαρνείται την πατρίδα του απαρνείται και τον Θεό του» –Φιοντρό Μ Ντοστογιέφσκυ.

« Υπέβαλα στον εαυτό μου ένα μάταιο ερώτημα: Τι είναι προτιμότερο; Η ευτελής ευτυχία ή τα υψηλόφρονα μαρτύρια;» Φιοντρό-Μ. Ντοσογιέφσκυ.

Είναι πρόδηλο ότι ο νεοπαγής ολοκληρωτισμός της εγκαθιδρυθησομένης παγκοσμιοποιήσεως κείται επί θύραις με την προέλαση της Νέας Τάξης Πραγμάτων, υπό τις ερπύστριες του ολετήρα της καταλύονται συλλήβδην και άρδην οι ατομικές ταυτότητες, οι εθνικές ταυτότητες, καθώς και η ιστορία, η γλώσσα αλλά και ο βιολογικός αυτοπροσδιορισμός των προσώπων καθώς και η προστασία της παιδικής ανηλικότητας.

Οι νοσηροί εγκέφαλοι της ιθύνουσας τάξεως των κσσμο-εξουσιαστών, μετά την οικονομική και υγειονομική κρίση, προπαρασκευάζουν την επισιτιστική επί τω τέλει ίνα επιβάλλουν, εν κρυπτώ και παραβύστω, την ηλεκτρονική κατασκοπεία δίκην της βιοασφάλειας, ήτοι το νέο δόγμα πλήρους εξανδραποδισμού και παντελούς ελέγχου των πολιτών χάριν της δημόσιας υγείας, ασφάλειας αλλά και με το παραπειστικό επιχείρημα της επιταχύνσεως διευθετήσεως των εκκρεμών υποθέσεων ενώπιον των αρχών.

Τηρουμένων των αναλογιών, επιβάλλεται η δικτατορία του ουδέτερου φίλου ως διάδοχος κατάσταση του ουδέτερου έθνους και θρησκείας ούτως ώστε ο πολίτης να απονεκρωθεί πλήρως καθιστάμενος αυτόχρημα, ένας άνευρος θεατής και καταναλωτής, δηλαδή συστατικό στοιχείο μίας αγελαίας πνευματικά ευνουχισμένης μάζας η οποία καταφάσκει και εκτελεί αδιαμαρτύρητα ο,τιδήποτε οι μηχανισμοί του συστήματος προκρίνουν ως ορθό.

Η εγκατάσταση της πολιτικής ορθότητας δέον όπως απηχεί εις την μάζα η οποία τάσσει ως πρότυπο ζωής της καταναλωτική ευωχία και σύρεται εκ της τακτικής «του άρτου και θεάματα» του επιθετικού ηθικισμού και του νεοποχίτικου χαροκοπικού μηδενισμού, ενός κίβδηλου και πλήρης εκμαυλιστικού τρόπου ζωής, κατασκευασμένου εκ τη μη όντος, εκ των υπερ-εθνικών μηχανισμών εξουσίας των Ιεροξεταστών.

Υπό τον στιλπνό αυτόν μανδύα του φιστιβισμού δια μέσου των αργυρώνητων μέσων μαζικής εξαπατήσεως, αναδύεται η σκλαβωμένη ευτελής δήθεν ευτυχία της ουτιδανοσύνης του συστήματος, η οποία καταρρακώνει την ανθρώπινη αξία και την μετασχηματίζει εις ένα πειθήνιο όργανο, άνευ συνειδήσεως, συγκροτημένης σκέψεως και οξυμμένης κρίσεως, εκπίπτει και καταπίπτει εις έναν άθυρμα, ένα ανθρωπάριο.

Ο εν λόγω φαινομενικά ευτυχής ετεροκατευθυνόμενος άνθρωπος βιώνει την χαρά της σκλαβιάς και της ανελευθερίας του αλυσιδωμένος από τις ψευδεπίπλαστες απολαύσεις ενός οδυνηρά καταναλωτικού και άκρατα υλικού κόσμου πλην όμως ανυπόφορα ανελεύθερο, βιώνει και ζωή μία υποκατάσταση ζωή εν αγνοία του ότι εν τη κυριολεξία καθίσταται εγκλωβισμένος εις την οιονεί πανοραμική ειρκτή της μοναξιάς του της εσχάτης προδοσίας προς τον ίδιο του εαυτό και εν γένει το είναι του.

Ως εκ τούτου σήμερον ο σύγχρονος άνθρωπος βιώνει την μετάβαση της πεπτωυκυίας φύσεώς του ως ένας αλλοτριωμένος μετάναθρωπος προς την εικονική πραγματικότητα της καθεστωτικής πολιτικής ορθότητας και των επιλεγμένων κατασκευασμένων επίγειων παραδείσων ευτυχίας, ενδεδυμένα με την αισχρά και ψευδεπίγραφη ρητορική του κατάπτυστου και διττά υποκριτικού «αγαπουλισμού» του ολοκληρωτισμού της παγκοσμιοποιήσεως η οποία δια της κατάλυσης των εθνικών ταυτοτήτων και δια της νοθεύσεως των εθνών δια την επηλύδων, ευαγγελίζονται το πέρας του ανθρώπου και την κυριαρχία του ως άνω πολύφερνου είδους ανθρώπου.

Εις τον αντίποδα τούτων ημείς ανθιστάμεθα με όσα πνευματικά μέσα διαθέτουμε κατά της μεγάλης επανεκκίνησης της ολιγαρχίας του κομμουνιστικού-καπιταλισμού διεκδικώντας ισοβίως την αριστοκρατία της ελευθερίας μας αντιπαλεύοντας τα ισόβια δεσμά της παγκόσμιας ελίτ, της θρησκείας του επίγειου παραδείσου και της βιολογικής κανονικότητας, ως γνήσιοι Έλληνες, ως έπος ειπείν αντί επιλόγου :

«Η Τεχνοκρατική εποχή συνεπάγεται την σταδιακή εμφάνιση μιας κοινωνίας η οποία θα ελέγχεται και θα κυριαρχείται όλο και περισσότερα από μια ελίτ αποστασιοποιημένη από τις παραδοσιακές αξίες Αυτή η ελίτ δεν θα διστάσει να χρησιμοποιήσει τις πιο προηγούμενες τεχνολογίες για την επίτευξη των πολιτικών της στόχων (..) για να διαμορφώσει την δημόσια συμπεριφορά και να κρατήσει την κοινωνία υπό στενή εποπτεία και έλεγχο» Ζμπίγκνιου Μπρεζίνσκυ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Χαράλαμπος Β Κατσιβαρδάς
Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω