Αδιανόητο – Κυβερνητικό ρουσφέτι ο σταθμάρχης στο «τρένο του τρόμου»: Μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας και πρώην αχθοφόρος

Οι πολίτες έρμαια των ψηφοθηρικών τακτικών της κυβέρνησης

Αδιανόητο – Κυβερνητικό ρουσφέτι ο σταθμάρχης στο «τρένο του τρόμου»: Μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας και πρώην αχθοφόρος

Η Ελλάδα των κομματικών μετατάξεων και των ρουσφετιών, έδωσε μία τραγωδία που όμοιά της η χώρα έχει να ζήσει από τότε που έγινε «κράτος» (που λέει ο λόγος…) το 1830 και τα παρακάτω γεγονότα είναι χαρακτηριστικά: Πρώην αχθοφόρος στον ΟΣΕ, που ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας και εκπαιδεύτηκε πριν από λίγους μήνες φαίνεται πως είναι ο 60χρονος σταθμάρχης που είχε βάρδια στον σταθμό της Λάρισας τη νύχτα του δυστυχήματος με τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη!

Πάλι καλά που δεν τον έβαλαν και επικεφαλής της εναέριας κυκλοφορίας το «Ελευθέριος Βενιζέλος», δηλαδή!

Από υπάλληλος της Κεραμέως, υπάλληλος στον Καραμανλή! Ποιο είναι το πρόβλημα; Κυβερνητική πρόσληψη, έτσι ή αλλιώς!

Ο σταθμάρχης έκανε και ανάρτηση στα social media στις 24 Ιανουαρίου, γράφοντας ότι πήρε την πιστοποίηση και ευχήθηκε «καλή μας αρχή», που σημαίνει ότι ανέλαβε πριν από περίπου ένα μήνα.

Όπως δήλωσε ο συνάδελφός του, ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας, που ανέλαβε σταθμάρχης πρόσφατα και είχε βάρδια τη στιγμή της τραγωδίας στα Τέμπη.

Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμάρχης έχει συλληφθεί και κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ), καθώς χαρακτηρίζεται υπαίτιος του δυστυχήματος.

Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι γύρισε το κλειδί για να μην μπει η επιβατική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή με την εμπορική και ότι αυτό δεν έγινε, δηλαδή πρόκειται για τεχνικό ζήτημα και όχι ανθρώπινη αμέλεια. 

Η τραγωδία στα Τέμπη αναδεικνύει την απουσία σύγχρονων συστημάτων τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης τα οποία έχει κάθε σύγχρονος, ευρωπαϊκός σιδηρόδρομος.

Πρόκειται για τα συστήματα του διευρωπαϊκού συστήματος ERTMS (European Railways Traffic Management System), το οποίο αποτελείται από τα συστήματα ETCS (European Traffic Control System) και GSM – R (Global System Mobile for Rail).

Εάν λειτουργεί αυτό το σύστημα, η διαχείριση της κυκλοφορίας των τρένων γίνεται με σύγχρονο τρόπο, καθώς τα δεδομένα κίνησης των τρένων στις γραμμές ελέγχονται με ψηφιακό τρόπο και σε άμεσο χρόνο. Αν λειτουργούσε αυτό το σύστημα, τότε θα υπήρχε έγκαιρη ειδοποίηση προς όλους, τους σταθμάρχες, το κέντρο κυκλοφορίας και τους μηχανοδηγούς. Δεν θα συνέβαινε η πολύνεκρη τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.