Ο «Μεγάλος Περίπατος» «παραλύει» την Αθήνα – Μποτιλιάρισμα σε όλες τις λεωφόρους!

Ο «Μεγάλος Περίπατος» «παραλύει» την Αθήνα – Μποτιλιάρισμα σε όλες τις λεωφόρους!

Ο «Μεγάλος Περίπατος» του δημάρχου Κώστα Μπακογιάννη αποδεικνύεται «μεγάλη ταλαιπωρία» για χιλιάδες Αθηναίους που προσπαθούν απλά να πάνε στις δουλειές τους, καθώς έχει καταφέρει και έχει παραλύσει όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας!

Τις τελευταίες μέρες, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη τα έργα γύρω από το Σύνταγμα για τον «Μεγάλο Περίπατο», οι οδηγοί αντιμετωπίζουν καθημερινά μποτιλιάρισμα, το οποίο όπως φαίνεται πως θα μονιμοποιηθεί, αφού ο «συνδετικός κρίκος» του κέντρου, θα κλείσει για τα αυτοκίνητα.

Αυτή τη στιγμή στην Κηφισίας δεν κουνιέται «φύλλο» ενώ αυξημένη είναι η η κίνηση και στη Μεσογείων, στην Αλεξάνδρας, στη Βασιλίσσης Σοφίας, αλλά και στην Ποσειδώνος στο δέλτα Φαλήρου όπου και γίνονται έργα, αλλά και στη λεωφόρο Κηφισού από το ύψος της Ακαδημίας Πλάτωνος μέχρι το ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας και στα δύο ρεύματα.

Μάλιστα εκτός από την ταλαιπωρία που θα υφίστανται μόνιμα οι 5 εκατομμύρια κάτοικοι του λεκανοπεδίου, έχουν έρθει στην επιφάνεια και οι πρωτοφανείς σπατάλες του Δήμου Αθηναίων γύρω από τον περίπατο με ζαρντινιέρες ενός μέτρου που κοστίζουν 550 ευρώ και παγκάκια που κοστίζουν 5500 ευρώ!

Όλα αυτά μάλιστα τη στιγμή που οι πολίτες πένονται.

Εναλλακτικές διαδρομές μετακίνησης για όλους λόγω του Μεγάλου Περιπάτου:

Από βορειοδυτικές περιοχές και Ομόνοια, Πατήσια, Κυψέλη

– Μέσω Ακαδημίας
– Μέσω Πειραιώς – Χαμοστέρνας – Καλλιρόης
– Μέσω Λ. Αλεξάνδρας

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας στοχεύουν στη μείωση της διερχόμενης κυκλοφορίας από το κέντρο της Αθήνας και για το λόγο αυτό προτείνεται η κίνηση σε περιφερειακούς του κέντρου άξονες, οι οποίοι πλέον θα είναι μποτιλιαρισμένοι μόνιμα.

Επίσης προτείνονται εναλλακτικά μέσα και συνδυασμοί μετακινήσεων:

– Για την είσοδο στο κέντρο από τα προάστια προτείνεται και η μετεπιβίβαση, τηρώντας όλους τους προβλεπόμενους κανόνες υγιεινής, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στις παρυφές των κεντρικών περιοχών, όπως στο Μετρό (π.χ. στον μεγάλο υπόγειο χώρο στάθμευσης στο μετρό Συγγρού-Φιξ) και στα λεωφορεία και τρόλεϊ.

– Για τις κοντινές μετακινήσεις στο κέντρο προτείνεται, όπου είναι δυνατόν, το περπάτημα και το ποδήλατο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

– Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ώρες κυκλοφοριακής αιχμής στο κέντρο είναι 8:30-10:00 το πρωί και 2:00-4:00 το απόγευμα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.