ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χρειάζονται και στοιχεία για τη νοθεία. Όχι μόνο ενδείξεις...

Αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή του Δακτυλίου – Ποιοι εξαιρούνται και ποιο το πρόστιμο για τους παραβάτες

Ποια είναι τα όριά του στο κέντρο της Αθήνας

Αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή του Δακτυλίου – Ποιοι εξαιρούνται και ποιο το πρόστιμο για τους παραβάτες

Αντίστροφα πλέον μετράει ο χρόνος για την επιστροφή του Δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας.

Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Οικονόμου, σε πρόσφατες δηλώσεις του είχε αναφέρει ότι το μέτρο θα εφαρμοστεί ξανά μετά την ολοκλήρωση των αυτοδιοικητικών εκλογών.

Διευκρίνισε δε ότι στόχος είναι να τηρηθεί αυστηρά το καθεστώς των μονών-ζυγών και ως εκ τούτου θα ενισχυθεί η δύναμη της Τροχαίας ώστε να διενεργούνται ακόμα περισσότεροι έλεγχοι που θα αποτρέπουν την παράτυπη είσοδο ΙΧ.

Το μέτρο του Δακτυλίου, μάλιστα, φαίνεται πως δεν θα έχει αλλαγές και ως εκ τούτου θα διατηρηθεί το υφιστάμενο καθεστώς που συνεπάγεται:

  • Εκ περιτροπή κυκλοφορία των οχημάτων κάθε Δευτέρα έως Πέμπτη τις ώρες 07.00-20.00 και την Παρασκευή από 07.00-15.00.
  • Τις άρτιες (ζυγές) ημερομηνίες κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα με αριθμό κυκλοφορίας που τελειώνει σε 0,2,4,6,8 και τις περιττές (μονές) τα αυτοκίνητα που ο αριθμός κυκλοφορίας τους τελειώνει σε 1,3,5,7,9.
  • Τα Σάββατα, τις Κυριακές, τις επίσημες αργίες, καθώς και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία των εργαζομένων σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα μέτρα δεν ισχύουν.

Ποιοι εξαιρούνται από τους περιορισμούς

Σύμφωνα με την ΚΥΑ που αφορούσε την περίοδο 2022-2023, από τους περιορισμούς εξαιρούνται και εισέρχονται ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας:

α. Τα, εκ κατασκευής, αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα, οχήματα φυσικού αερίου και υγραερίου.

β. Τα αυτοκίνητα EURO 6, πλην των παραπάνω τεχνολογιών κίνησης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 120 γρ./χλμ. (τιμή συνδυασμένου κύκλου, σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης-New European Driving Cycle/NEDC), τα οποία έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως και την 31.12.2020.

Τα αυτοκίνητα EURO 6, πλην των παραπάνω τεχνολογιών κίνησης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 145 γρ./χλμ. (τιμή συνδυασμένου κύκλου σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων-Worldwide Light Test Procedure/WLTP), τα οποία ταξινομούνται για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την 01.01.2021 και εφεξής.

Ποια είναι τα όρια του Δακτυλίου:

«Λ. Αλεξάνδρας – Ζαχάρωφ – Λ. Μεσογείων – Φειδιππίδου – Μιχαλακοπούλου – Σπύρου Μερκούρη – Βρυάξιδος – Υμηττού – Ηλ. Ηλιού – Ανδρ. Φραντζή – Λ. Ανδρ. Συγγρού – Χαμοστέρνας – Πειραιώς – Ιερά Οδός – Λ. Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως – Πλατεία Καραϊσκάκη – Καρόλου – Μάρνη-28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) – Λ. Αλεξάνδρας».

Στις οριακές λεωφόρους και οδούς του Μικρού Δακτυλίου τα μέτρα περιορισμού δεν ισχύουν.

Το πρόστιμο

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι παραβάτες των περιοριστικών αυτών μέτρων, τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 6 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με Διοικητικό πρόστιμο 100 ευρώ, (όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σε συνδυασμό με το άρθρο 31 του ν. 3904/2010 (Α΄218).

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.