ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Αρνητικοί οι μηχανοδηγοί για την αύξηση της ταχύτητας των τρένων στα 140χλμ/ώρα

«Δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως θα αυξηθούν οι ταχύτητες αν τίποτα δεν έχει αλλάξει» δήλωσε ο Κώστας Γενιδούνιας

Αρνητικοί οι μηχανοδηγοί για την αύξηση της ταχύτητας των τρένων στα 140χλμ/ώρα

Την έντονη επιφύλαξή του εκφράζει το σωματείο των μηχανοδηγών σχετικά με το αίτημα του ΟΣΕ να αυξηθεί η ταχύτητα κίνησης των τρένων από τα 100 στα 140 χιλιόμετρα από την ερχόμενη Δευτέρα, σημειώνοντας ότι δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικά στο σιδηροδρομικό δίκτυο μετά το έγκλημα των Τεμπών και θέτοντας ζητήματα ασφάλειας.

Για εξώδικο που εστάλη από το σωματείο και στο οποίο υπήρχε –ακόμα μια- ρητή αναφορά στα προβλήματα στη συντήρηση του τροχαίου υλικού ο πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών, Κώστας Γενιδούνιας, τονίζοντας -αναφερόμενος στο σιδηροδρομικό δίκτυο- πως «δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως θα αυξηθούν οι ταχύτητες αν τίποτα δεν έχει αλλάξει».

Ποιος πολιτικός αρχηγός, κατά τη γνώμη σας, έδωσε τις πιο πειστικές και ειλικρινείς απαντήσεις στο debate;

  • Κ.Μητσοτάκης (ΝΔ) (9%, 1.989 Votes)
  • Α.Τσίπρας (ΣΥΡΙΖΑ) (17%, 3.955 Votes)
  • Ν.Ανδρουλάκης (ΠΑΣΟΚ) (2%, 443 Votes)
  • Δ.Κουτσούμπας (ΚΚΕ) (4%, 1.031 Votes)
  • Κ.Βελόπουλος (Ελληνική Λύση) (22%, 5.078 Votes)
  • Γ.Βαρουφάκης (ΜέΡΑ25) (4%, 905 Votes)
  • Κανένας (38%, 8.872 Votes)
  • Δεν ξέρω/Δεν απαντώ (3%, 806 Votes)

Σύνολο ψήφων: 23.079

Loading ... Loading ...

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Πανελλήνια Ένωσης Προσωπικού Έλξης:

Την επιφύλαξη των μηχανοδηγών ως προς το αίτημα του ΟΣΕ να αυξηθεί η ταχύτητα κίνησης των τρένων από τα 100 στα 140 χιλιόμετρα από την ερχόμενη Δευτέρα χωρίς να έχει αλλάξει κάτι σημαντικά στο δίκτυο εξέφρασε ο πρόεδρος του Σωματείου μας και το Προεδρείο της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σωματείων Μηχανοδηγών σε κοινή συνέντευξη τύπου με θέμα την πολύνεκρη τραγωδία των Τεμπών.

Στην τοποθέτησή του ο Πρόεδρος του Σωματείου μας ανέφερε ότι χθες Τετάρτη – λίγο πριν σημειωθεί φωτιά σε συρμό του Προαστιακού – είχε σταλεί ένα ακόμα εξώδικο από το Σωματείο, στο οποίο υπήρχε –ακόμα μια- ρητή αναφορά στα προβλήματα στη συντήρηση του τροχαίου υλικού.

Σημείωσε ότι η ΠΕΠΕ έχει ζητήσει από την Hellenic Train να προχωρήσει σε επενδύσεις για την αναβάθμιση του τροχαίου υλικού. Αναφορικά με το ζήτημα της τηλεδιοίκησης τη μοιραία νύχτα του δυστυχήματος, είπε ότι βρισκόταν εκτός λειτουργίας, ενώ παρουσίασε και έγγραφο σύμφωνα με το οποίο το σύστημα είχε σταματήσει να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2019 ύστερα από φωτιά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Για την αύξηση των ταχυτήτων από την επόμενη εβδομάδα ενημερώσαμε για την πρόθεση του ΟΣΕ οι αμαξοστοιχίες να κινούνται με 140 χλμ σε ορισμένα σημεία, μεταφέροντας τον προβληματισμό της ΠΕΠΕ και αναφέροντας πως μόνο στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός λειτουργούν πλήρως τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα. «Δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως θα αυξηθούν οι ταχύτητες αν τίποτα δεν έχει αλλάξει» κατέληξε.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.