
Στη φυλακή θα οδηγούνται πλέον σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που αναμένεται να ψηφιστεί εντός του μήνα, όσοι οδηγούν μεθυσμένοι.
Στο επίκεντρο του νέου Κώδικα βρίσκονται οι ασυνείδητοι οδηγοί που επιδεικνύουν επικίνδυνη και αντικοινωνική συμπεριφορά στον δρόμο, ειδικά όταν αυτή καταλήγει σε τραγωδία.
Συγκεκριμένα:
Ο νέος ΚΟΚ κατατάσσει πλέον τις παραβάσεις σε τέσσερις κατηγορίες, ανάλογα με τον βαθμό επικινδυνότητάς τους:
Υψηλή με ιδιαίτερες επιπτώσεις στην οδική ασφάλεια
Παράλληλα, θεσπίζεται νέο όριο ταχύτητας εντός πόλης, με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα να πέφτει από τα 50 στα 30 χλμ/ώρα, με στόχο την προστασία των πεζών και των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου.
Για τις σοβαρές παραβάσεις, όπως οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, υπερβολική ταχύτητα και παραβίαση φωτεινού σηματοδότη, οι κυρώσεις είναι ιδιαίτερα αυστηρές:
Περισσότεροι έλεγχοι με τη βοήθεια της τεχνολογίας
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, μιλώντας σε εκδήλωση για τα 20 χρόνια του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», το υπουργείο επενδύει στην τεχνολογία για τη βελτίωση των ελέγχων.
«Η Τροχαία δεν μπορεί να είναι πανταχού παρούσα. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Μέχρι το καλοκαίρι, θα έχουν τοποθετηθεί 388 κάμερες στην Αττική, με στόχο ο αριθμός να φτάσει τις 2.000 κάμερες πανελλαδικά, ενώ 500 κάμερες θα τοποθετηθούν εν κινήσει σε λεωφορεία, για την επιτήρηση των λεωφορειολωρίδων.
Οι κάμερες αυτές θα ελέγχουν παραβάσεις όπως: Υπέρβαση ορίου ταχύτητας, παράβαση κόκκινου, χρήση κινητού τηλεφώνου και μη χρήση κράνους.
Οι παραβάσεις θα βεβαιώνονται αυτόματα και ψηφιακά, και θα αποστέλλονται μέσω της πλατφόρμας gov.gr στους πολίτες.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.