ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η εικόνα της κυβέρνησης: Τοξική σκόνη στον ουρανό, θρύψαλα στη έδαφος!

Πρόεδρος FISO της ΥΠΑ: «Το επιβατικό κοινό αντιμετωπίζει σοβαρότατους κινδύνους και στις πτήσεις»

«Δεν θέλουμε να ξανασυμβεί άλλο περιστατικό τραγικό σαν αυτό στα Τέμπη, να μη συμβεί και στο χώρο τον δικό μας»

Πρόεδρος FISO της ΥΠΑ: «Το επιβατικό κοινό αντιμετωπίζει σοβαρότατους κινδύνους και στις πτήσεις»

Ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιακών (FISO) της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Γιώργος Κωνσταντινάκης, λίγες ημέρες μετά το «καμπανάκι» της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος, κατήγγειλε σε πρωινή του τηλεοπτική συνέντευξη πως το επιβατικό κοινό αντιμετωπίζει σοβαρότατους κινδύνους και στις πτήσεις.

«Οι καταγγελίες μας είναι γενικότερα για την υποστελέχωση του κλάδου μας και όχι μόνο για τα μικρά αεροδρόμια, αλλά και για τα υπόλοιπα αεροδρόμια στα οποία δραστηριοποιείται ο κλάδος μας. Εκεί που φαίνεται περισσότερο, είναι στα 15 περιφερειακά αεροδρόμια», είπε αρχικά στην ΕΡΤ.

Και εξήγησε ποια είναι η δουλειά του κλάδου του: Στα συγκεκριμένα αεροδρόμια παρέχεται η υπηρεσία πληροφοριών πτήσης, μια υπηρεσία εφάμιλλη του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.

Ο αρμόδιος υπάλληλος βρίσκεται σε πύργο ελέγχου και επικοινωνεί με το αεροσκάφος μέσω συχνότητας, δίνοντας πληροφορίες για τη μετεωρολογική κατάσταση της περιοχής, της κατάστασης του διαδρόμου, της πίστας, των κινήσεων άλλων αεροσκαφών στην περιοχή κλπ.

Και συνέχισε λέγοντας: «Από τα 15 μικρά αεροδρόμια στα οποία δραστηριοποιείται ο κλάδος μας, στα δέκα υπηρετεί ένα άτομο μόνο και είναι stand by 24 ώρες το 24ωρο, για να εξυπηρετεί όλες τις πτήσεις».

Σε ερώτηση για την καλοκαιρινή περίοδο, που είναι περίοδος αιχμής και το αν παραμένει ο ένας υπάλληλος, ο Κωνσταντινάκης απάντησε με στοιχεία:

«Στο προσωπικό το πολύ να προστεθεί άλλος ένας άνθρωπος. Θα σας πω συγκεκριμένα ότι το διάστημα Ιουνίου-Σεπτεμβρίου, η Πάρος είχε 1.541 κινήσεις κατά μέσο όρο μηνιαίως, η Νάξος 1.089, η Κάρπαθος 562, η Μήλος 531, η Σύρος 468.

Και αυτό το χρονικό διάστημα η Πάρος είχε δύο άτομα για όλο αυτό το πλήθος των κινήσεων και από τα μέσα Ιουλίου και μετά προστέθηκε άλλο ένα άτομο και έγιναν τρεις.

Η Νάξος δύο άτομα και από τον Αύγουστο τρία, η Κάρπαθος τρία άτομα, η Μήλος ένα άτομο και σε κάποιο χρονικό διάστημα έγιναν δύο και η Σύρος το περισσότερο διάστημα ήταν με ένα άτομο. Εκεί, στη Σύρο είχαμε και φαινόμενα λιποθυμιών και απώλεια περιβάλλοντος από τον συνάδελφο ο οποίος δούλευε 24 ώρες το 24ωρο».

Σε ερώτηση για το τι γίνεται αν ο ένας άνθρωπος που εργάζεται σε αυτό το πόστο χρειαστεί να λείψει λίγη ώρα λόγω κάποιου θέματος υγείας, σαν αυτό που προανέφερε για τη Σύρο, ο κ. Κωνσταντινάκης ήταν σαφής: «Κλείνει το αεροδρόμιο!»

Και τι γίνεται αν πρέπει τότε να προσγειωθεί ένα αεροπλάνο; Απαντά ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιακών (FISO) της ΥΠΑ:

«Εκεί υπάρχει το πρόβλημα, εγείρεται πρόβλημα ασφάλειας πτήσεων. Γι΄ αυτό κι εμείς προσπαθούμε με τη δημοσιοποίηση του προβλήματός μας να ευαισθητοποιήσουμε τους αρμόδιους για να αποφύγουμε νέο συμβάν όπως στα Τέμπη.

Εμείς εδώ και δύο χρόνια, αλλά και οι προηγούμενοι συνάδελφοι, έχουμε ενημερώσει το υπουργείο Μεταφορών και τη διοίκησή μας για την υποστελέχωση, η οποία χρόνο με το χρόνο μειώνεται λόγω της συνταξιοδότησης. Αυτή τη στιγμή έχουμε μείνει 110 άτομα για τα 40 αεροδρόμια της χώρας».

Ο Γιώργος Κωνσταντινάκης μίλησε και στο OPEN σχετικά και αφού επεσήμανε ότι οι εργαζόμενοι του κλάδου του συμμετέχουν στη σημερινή απεργία, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου:

«Και στο χώρο μας υπάρχουν τεράστια προβλήματα ασφάλειας τα οποία αναδεικνύοντάς τα, δεν θέλουμε να ξανασυμβεί άλλο περιστατικό τραγικό σαν αυτό στα Τέμπη, να μη συμβεί και στο χώρο τον δικό μας».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.