ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο πλανήτης πάει για Γ'ΠΠ και το έθνος σύσσωμο ασχολείται μ'έναν ξυλοδαρμό από τον «κολλητό» της Κουτσελίνη. Καμία ελπίδα...

Αυτή η τεχνική στο περπάτημα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε ένα κιλό την εβδομάδα – Ειδικός εξηγεί πώς να τον πετύχετε 

Με το περπάτημα πετυχαίνουμε επίσης χαμηλότερη αρτηριακή πίεση, βελτιωμένη διάθεση και καλύτερη πέψη

Αυτή η τεχνική στο περπάτημα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε ένα κιλό την εβδομάδα – Ειδικός εξηγεί πώς να τον πετύχετε 

Η ένταση με την οποία περπατάμε παίζει σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους σύμφωνα με τους ειδικούς. 

Πιο συγκεκριμένα αν περπατάμε με ταχύτερο περπάτημα για 30 έως 60 δευτερόλεπτα κάθε τρία έως πέντε λεπτά σε ανηφόρα θα καταφέρουμε να χάσουμε γρηγορότερα το βάρος που επιθυμούμε.

Η Denise Miklasz, προσωπική γυμνάστρια στο Northwestern Medicine Crystal Lake Health & Fitness Center του Illinois, προτείνει να βάλουμε ένταση στο περπάτημά μας για να κάψουμε έως και ένα κιλό την εβδομάδα αλλά και για να βελτιώσουμε το καρδιοαναπνευστικό μας σύστημα.

Σίγουρα ο συνδυασμός της άσκησης με μία υγιεινή διατροφή είναι πιο αποτελεσματικός από το να περιορίζουμε μόνο τις θερμίδες μας καθώς η άσκηση μπορεί να μας βοηθήσει να διατηρήσουμε και να αυξήσουμε την άλιπη μάζα του σώματος, δηλαδή τους μύες, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη καύση θερμίδων την ημέρα.

Ο καθηγητής κινησιολογίας στο Oregon State University — Cascades, Timothy Burnett δήλωσε πως κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι χάνουν περίπου 100 θερμίδες ανά δύο μέτρα είτε τρέχουν σε μαραθώνιο είτε περπατούν χαλαρά. «Ο «μέσος άνθρωπος» σε αυτές τις μελέτες είναι ένας άνδρας που ζυγίζει 150 κιλά», εξήγησε. «Επομένως, εάν ζυγίζετε περισσότερο από αυτό, θα κάψετε περισσότερες από 100 θερμίδες την ώρα και εάν ζυγίζετε λιγότερο, θα πρέπει να περπατήσετε πιο μακριά για να κάψετε τον ίδιο αριθμό θερμίδων. Όσο περισσότερο ζυγίζετε, τόσο περισσότερη μάζα πρέπει να μετακινήσετε, που σημαίνει ότι θα κάψετε περισσότερες θερμίδες».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Να θυμάστε πως με το περπάτημα πετυχαίνουμε επίσης χαμηλότερη αρτηριακή πίεση, βελτιωμένη διάθεση και καλύτερη πέψη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.