Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να τρώτε καρπούζι μετά την άσκηση

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που πρέπει να αναπληρώνονται μετά την προπόνηση είναι οι ηλεκτρολύτες

Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να τρώτε καρπούζι μετά την άσκηση

Είναι γνωστό πως το τι τρώτε και το τι πίνετε μετά την άσκηση είναι κρίσιμο για την αποκατάσταση της ενέργειας, την οικοδόμηση των μυών και την αναπλήρωση των υγρών.

Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί πως το καρπούζι θα σας βοηθήσει αρκετά σε αυτό.

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που πρέπει να αναπληρώνονται μετά την προπόνηση είναι οι ηλεκτρολύτες, οι οποίοι είναι μέταλλα που βρίσκονται στο σώμα και φέρουν ηλεκτρικό φορτίο και είναι απαραίτητα για τη λειτουργία των κυττάρων.

Χρειαζόμαστε τόσο τα υγρά όσο και τους ηλεκτρολύτες για να λειτουργούν σωστά τα κύτταρα, τα όργανα και οι μύες μας, οπότε η ενυδάτωση και οι ηλεκτρολύτες πρέπει να βρίσκονται συνεχώς σε ισορροπία.

Χάνουμε ηλεκτρολύτες μέσω του ιδρώτα και των ούρων, οπότε αν είμαστε αφυδατωμένοι, τα επίπεδα των ηλεκτρολυτών μας θα είναι ανισόρροπα.

Μετά από μια σκληρή προπόνηση, λοιπόν, η αναπλήρωση αυτών των σημαντικών μετάλλων είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ενυδάτωσης.

Η μέση ποσότητα ιδρώτα που χάνεται μετά από μια προπόνηση είναι 0,5-2 λίτρα ιδρώτα ανά ώρα, οπότε η κατανάλωση πολλών υγρών τόσο πριν όσο και μετά την προπόνηση αποτελεί πολύ καλή επιλογή.

Γιατί να φάτε καρπούζι μετά από την άσκηση

Αποδεικνύεται, λοιπόν, ότι το καρπούζι μπορεί να είναι μια καλή επιλογή τόσο για ενυδάτωση όσο και για θρέψη μετά την άσκηση, καθώς έχει φυσικά υψηλή περιεκτικότητα σε ηλεκτρολύτες, γεγονός που το καθιστά μια γευστική εναλλακτική λύση στη θέση ενός ενεργειακού ποτού αποκατάστασης.

Περιέχει 7% της ημερήσιας αξίας καλίου και μαγνησίου, 2% της ημερήσιας αξίας ασβεστίου και ένα επιβλητικό 25% της ημερήσιας αξίας βιταμίνης C.

Είναι γεμάτο με πολλές άλλες σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα, όπως βιταμίνες του συμπλέγματος Β, χαλκό και σελήνιο. Περιέχει, επίσης, αντιοξειδωτικά όπως η λουτεΐνη και το λυκοπένιο.

Το καρπούζι δεν είναι γεμάτο με ζάχαρη, όπως τα αθλητικά ποτά, και είναι χαμηλό σε θερμίδες. Είναι εξαιρετικά ενυδατικό και στην πραγματικότητα αποτελείται κατά 90% από νερό, αναφέρει το Eat This, Not That, ενώ είναι μια τροφή που παρέχει τόσο υγρά όσο και ηλεκτρολύτες, βοηθώντας στην εξισορρόπηση της ενυδάτωσης μετά από μια έντονη άσκηση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μια μικρή μελέτη του 2013 που δημοσιεύτηκε στο Journal of Agricultural and Food Chemistry εξέτασε Ισπανούς αθλητές που έπιναν χυμό καρπουζιού μετά από προπόνηση. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι θα μπορούσε να βοηθήσει ακόμη και στον μυϊκό πόνο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.