ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Από πάνω πόλεμος, θα καταστραφούμε. Από κάτω, όλα καλά» έλεγε ο Κοσμάς ο Αιτωλός. «Από πάνω και κάτω πόλεμος», τι θα γίνει;
prodeals

Έγκλημα στα Τέμπη: Η τραγωδία μπορούσε να είναι ακόμα μεγαλύτερη – Το Ιntercity θα συγκρούονταν με τρένο του προαστιακού

Από θαύμα και τύχη επιβιώνουν οι πολίτες σε αυτή την χώρα

Έγκλημα στα Τέμπη: Η τραγωδία μπορούσε να είναι ακόμα μεγαλύτερη – Το Ιntercity θα συγκρούονταν με τρένο του προαστιακού

Νέα στοιχεία για  το έγκλημα των Τεμπών αποκαλύπτουν ότι μία καθυστέρηση σε δρομολόγιο του προαστιακού από Θεσσαλονίκη προς Λάρισα απέτρεψε μια ακόμα μεγαλύτερη τραγωδία με ακόμα περισσότερους νεκρούς από τα 57 άτομα που έχασαν την ζωή τους μετά την φονική σύγκρουση των τρένων.

Όπως έγινε γνωστό πίσω από το εμπορικό τρένο που τελικά συγκρούστηκε με την επιβατική αμαξοστοιχία το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, ακολουθούσε συρμός του προαστιακού με προορισμό τη Λάρισα ο οποίος μετέφερε 65 άτομα από τη Θεσσαλονίκη.

 Επειδή, όμως, υπήρξε καθυστέρηση στο δρομολόγιο, η σταθμάρχης Νέων Πόρων έδωσε εντολή ο συρμός του προαστιακού να περιμένει και να ξεκινήσει πρώτο το εμπορικό τρένο με τους δύο μηχανοδηγούς.

Σημειώνεται ότι, τις περισσότερες φορές τα επιβατικά τρένα έχουν προτεραιότητα έναντι των εμπορικών.

Αποτέλεσμα της απόφασης αυτής ήταν ο συρμός του προαστιακού να παραμείνει στο Λιτόχωρο και μετά το δυστύχημα να υποχρεωθεί να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη καθώς η γραμμή δεν ήταν πλέον διαθέσιμη.

Στη συγκυρία αυτή είχε αναφερθεί πριν από ημέρες και ο μηχανοδηγός του δρομολογίου του προαστιακού, Μιχάλης Μπαγιώτης, ο οποίος είχε εξηγήσει ότι «φύγαμε με 20 λεπτά καθυστέρηση από τη Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα να είναι μπροστά από εμάς η εμπορική αμαξοστοιχία με την οποία συνέβη και το δυστύχημα».

«Επειδή ήταν μπροστά αυτή η αμαξοστοιχία, ο σταθμάρχης υπηρεσίας μας κράτησε στο σταθμό του Λιτόχωρου, με αποτέλεσμα να προπορευτεί αυτή η αμαξοστοιχία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Προφανώς αν δεν είχε συμβεί η καθυστέρηση θα είχαμε εμείς προτεραιότητα, θα ήμασταν στη θέση της εμπορικής αμαξοστοιχίας, ίσως και να προλαβαίναμε, επειδή λογικά την αμαξοστοιχία την εμπορική θα τη κρατούσε στο προηγούμενο σταθμό, δηλαδή στο Πλατύ» είχε καταλήξει ο κ. Μπαγιώτης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.