Στέφανος Θεοχαρόπουλος: «Ήταν ένα όνειρο ζωής. Να τρέξω σε έναν αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος»

Στέφανος Θεοχαρόπουλος: «Ήταν ένα όνειρο ζωής. Να τρέξω σε έναν αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος»

Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος έχοντας πάντα δίπλα του στο μπάκετ του συνοδηγού,τον Γιώργο Κότσαλη ετοιμάζεται πυρετωδώς για το μεγάλο αγώνα του WRC. To ακούραστο δίδυμο παρά το γεγονός ότι έχει κάνει μόνο 90 αγωνιστικά χιλιόμετρα με το Ford Fiesta Rally4/R2 δεν το βάζει κάτω και ετοιμάζεται πυρετωδώς για το EKO Rally Acropolis WRC.

Το όνειρο και των δύο στενών φίλων ήταν να τρέξουν σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Με την επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις στα δικά μας χώματα δεν έχασαν την ευκαιρία. ‘Έχουν τρέξει στα Ράλι Ακρόπολις του 2015 με MG ZR 105, και των 2016-2018 με Mitsubishi Lancer EVO IX. Η φετινή τους συμμετοχή θα είναι η μεγαλύτερη εμπειρία γιατί δεν είναι επαγγελματίες αλλά θα πάρουν μέρος σε έναν θεσμό του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Σε έναν αγώνα που οι επαγγελματίες οδηγοί συμμετέχουν με εργοστασιακά αυτοκίνητα και υποστηρίζονται από έμπειρους μηχανικούς που τους ακολουθούν σε όλη την αγωνιστική χρονιά σε όλο τον κόσμο.

Δεν θα πρέπει να κάνουμε συγκρίσεις σε χρόνους με τους πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος που θα δούμε σε λίγες ημέρες στις ειδικές διαδρομές.Οι επαγγελματίες οδηγοί τρέχουν με εργοστασιακά αυτοκίνητα που δεν μπορούν να συγκριθούν με τα καλύτερα «δικά» μας αγωνιστικά. Τα εργοστασιακά αυτοκίνητα έχουν άλλες δυνατότητες και άλλες «αντοχές». Αλλά και οι εργοστασιακοί οδηγοί έχουν κάνει χιλιάδες αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Γι αυτό φέτος θα πρέπει οι Έλληνες φίλοι των αγώνων που θα πάρουν τα βουνά και για τρείς ημέρες θα εξαφανιστούν από τα σπίτια τους να παραμείνουν στις ειδικές μέχρι να περάσει και ο ουραγός. Τα ελληνικά πληρώματα χρειάζονται το χειροκρότημα. Χρειάζονται τον κόσμο.

Γιατί θα πρέπει να ξέρετε ότι κανένα ελληνικό πλήρωμα δεν τρέχει επαγγελματικά. Όλοι τρέχουν γιατί αγαπούν τους αγώνες και στηρίζουν με την παρουσία τους το θεσμό.

Για φαντασθείτε τι θα γινόταν αν δεν υπήρχαν Έλληνες αγωνιζόμενοι. Δεν θα είχε καμιά αξία αν βλέπαμε μόνο τα 15 πληρώματα που υποστηρίζονται από τις εργοστασιακές ομάδες.

Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος είναι Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας και Λειτουργίας του Ομίλου ΟΤΕ και ο πολύπειρος συνοδηγός του,Γιώργος Κότσαλης, μπορεί να είναι συνταξιούχος αλλά παραμένει ένας έφηβος στους αγώνες ράλι.

Με το αυτοκίνητο, Ford Fiesta R2, που θα τρέξουν έχουν κάνει μόνο 90 αγωνιστικά χιλιόμετρα και δεν το έχουν μάθει. Ωστόσο έχουν τη δύναμη και το πάθος να τρέξουν. Στόχος τους είναι να κάνουν έναν καλό αγώνα και να φτάσουν σε μια αξιοπρεπή θέση στη ράμπα του τερματισμού. Στις 9 Σεπτεμβρίου θα τους δούμε στο Ford Fiesta Rally4/R2 με τον αριθμό «63» στο καπό.

Στην παρουσίαση του αγωνιστικού αυτοκινήτου που έγινε στα Στούντιο της Cosmote TV ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος είπε:

«Ήταν ένα όνειρο ζωής. Να τρέξω σε έναν αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Όταν ήμουν μικρό παιδί και έβλεπα τα αγωνιστικά να περνούν από μπροστά μου δεν πίστευα ότι μια μέρα θα έτρεχα και εγώ σε αγώνες. Η αγάπη για τα ράλι ποτέ δεν έσβησε. Μαζί με τον Γιάννη Κότσαλη έχουμε τρέξει αρκετούς αγώνες. Ο Γιώργος τρέχει στους αγώνες ράλι από το 1984. Τον εμπιστεύομαι γιατί ξέρω ότι είναι πάντα προσεκτικός και μελετημένος. Με δύο λόγια εμπιστεύομαι τη ζωή μου στις σημειώσεις του Γιώργου.

Θέλουμε να κάνουμε έναν καλό αγώνα και παρά το γεγονός ότι με το Fiesta R2 έχουμε κάνει ελάχιστα αγωνιστικά χιλιόμετρα ελπίζουμε να είμαστε μέσα στο συναγωνισμό στην κατηγορία μας. Στόχος μας είναι να φτάσουμε στη ράμπα του τερματισμού. Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλα τα πληρώματα, καθώς και στην Motorsport Greece, η οποία σε μια δύσκολη συγκυρία λόγω της πανδημίας, κατάφερε να κάνει πραγματικότητα το όνειρο της επιστροφής του EKO Acropolis Rally στο πρόγραμμα του WRC. Ραντεβού στα… βουνά!»

Την προετοιμασία του Ford Fiesta R2, που φέτος για πρώτη φορά θα συμμετέχει στην δικίνητη κατηγορία, ανέλαβε η SV Motorsport.Το πλήρωμα ευχαρίστησε την εταιρεία, και προσωπικά τον επικεφαλής, κ. Σπύρο Βασιλείου, για την άρτια προετοιμασία του αυτοκινήτου.

Την προσπάθεια των Στέφανου Θεοχαρόπουλου – Γιώργου Κότσαλη στηρίζουν το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, η Xiaomi και η COSMOTE.

«Για να φτάσουμε στην εκκίνηση, χρειάστηκε η πολύτιμη συμβολή των χορηγών μας, χωρίς τους οποίους δεν θα μπορούσαμε να πορευτούμε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Χήτος Α.Β.Ε.Ε. και το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, οι οποίοι από την πρώτη στιγμή «αγκάλιασαν» την προσπάθειά μας, όπως και την Xiaomi, που για ακόμα μία χρονιά βρίσκεται στο πλευρό μας. Και βέβαια ευχαριστώ την COSMOTE, η οποία από την πρώτη χρονιά της ενασχόλησής μας με τους χωμάτινους αγώνες ράλι αποτελεί πολύτιμο αρωγό της προσπάθειάς μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος. Στην παρουσίαση του αγωνιστικού αυτοκινήτου του Στέφανου Θεοχαρόπουλου παραβρέθηκε και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ κ.Μιχάλης Τσαμάζ.

Το Ford Fiesta R2 με το Νο 63 προετοιμάζει η SV Motorsport

Μοντέλο: Ford Fiesta R2

Κινητήρας: Ford EcoBoost 1.598 cc, 16 βαλβίδες, 4 κύλινδροι

Ισχύς: 180 PS στις 6.200 σ.α.λ.

Ροπή: 250Nm στις 4.000 σ.α.λ.

Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό πέντε σχέσεων της Sadev με επιμεταλλωμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αναβαθμισμένους άξονες μετάδοσης.

Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger με ελατήρια Eibach, εμπρός και πίσω με πίσω αντιστρεπτική δοκό

Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι Alcon διαμέτρου 285 mm με τετραπίστονες δαγκάνες

Φρένα πίσω: Δίσκοι Alcon διαμέτρου 280 mm συμπαγείς δίσκοι Alcon με δαγκάνες δύο εμβόλων.

Σύστημα διεύθυνσης: Ηλεκτρικό τιμόνι με υποβοήθηση

Τροχοί: 6 “x15”

Αμάξωμα: Κλωβός πολλαπλών σημείων από συγκολλημένο χάλυβα T45.

Διαστάσεις: Μήκος: 3982mm. Πλάτος: 1695mm. Ύψος: 1481mm. Μεταξόνιο: 2490mm.

Βάρος: 1030kg

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.