Sebastian Vettel και Scuderia Ferrari πανηγύρισαν την pole position για το Grand Prix του Μοντρεάλ, έβδομο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1!

O Γερμανός συνέχισε το σερί της ιταλικής ομάδας που έκανε το 1-2 τόσο στη δεύτερη όσο και στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών και επικράτησε στην κρίσιμη στιγμή του μεγάλου του αντιπάλου, Lewis Hamilton.

Οι υψηλές θερμοκρασίες βοήθησαν τη Ferrari και τη συνεργασία της SF90 με τα ελαστικά της Pirelli ενώ το grid είναι ανακατεμένο σε σχέση με ότι βλέπαμε έως τώρα φέτος, με το ατύχημα του Kevin Magnussen στο τέλος του Q2 να παίζει το ρόλο του σε αυτό.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η πίστα Gilles Villeneuve υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς ξανά με καλοκαιρία και ηλιοφάνεια. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 21 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος είχε σκαρφαλώσει στους 47!

Το Q1 ξεκίνησε με τις Ferrari να δείχνουν το δρόμο κάνοντας το 1-2, με τον Charles Leclerc στην κορυφή, ενώ στην πρώτη τους προσπάθεια οι Mercedes ήταν πίσω κι από τη Red Bull Racing του Max Verstappen.

Τα ασημί βέλη προσπάθησαν να αντεπιτεθούν αλλά οι κόκκινοι ήταν ξανά ταχύτεροι, με τον Sebastian Vettel να κατεβαίνει στο 1.11.200. Με τον Leclerc στα 14 χιλιοστά, τον Bottas στα 29, τον Hamilton στα τρία δέκατα και τον Verstappen στα τέσσερα.

Στη ζώνη αποκλεισμού είχαμε όπως πάντα μεγάλη μάχη, πέραν φυσικά του διδύμου της ουράς που όπως συνήθως, ήταν αυτό της Williams. Εκτός συνέχειας έμειναν οι δύο Racing Point, με τον Sergio Perez και τον τοπικό ήρωα Lance Stroll να έχει επαφή με τον τοίχο, καθώς και η Alfa Romeo του Kimi Raikkonen.

Το ξεκίνημα του Q2 βρήκε Ferrari και Mercedes να προσπαθούν να προκριθούν φορώντας τη μέση γόμα ελαστικών της Pirelli, καθώς με το ελαστικό με το οποίο ο οδηγός σημειώνει τον καλύτερο χρόνο του στο Q2, εκκινεί και τον αγώνα.

Με αυτή οι Mercedes έκαναν τους καλύτερους χρόνους, με τον Lewis Hamilton στο 1.11.010 και τους Bottas-Vettel να ακολουθούν από κοντά. H Red Bull είχε αντίστοιχη στρατηγική με τα ελαστικά, όμως η «κίνηση» κατέστρεψε την προσπάθεια του Max Verstappen που χρειάστηκε να βάλει τη μαλακή γόμα για να επιδιώξει να προκριθεί στο Q3.

Όμως δεν είχε καν την ευκαιρία, αφού το άσχημο ατύχημα του Kevin Magnussen προκάλεσε διακοπή της διαδικασίας ενώ το χρονόμετρο είχε μηδενίσει και ήταν σε εξέλιξη οι τελικές προσπάθειες.


Ο οδηγός της Haas έχασε τον έλεγχο στο τελευταίο chicane, χτύπησε στον τοίχο της εξωτερικής και στη συνέχεια το μονοθέσιό του κατέληξε στον άλλο τοίχο. Ευτυχώς ο Δανός δεν τραυματίστηκε. Το οξύμωρο είναι πως παρότι η ημέρα για εκείνον ολοκληρώθηκε νωρίς, ο χρόνος που είχε πετύχει ήταν αρκετός για να τον φέρει στο Top10.

Άφησε λοιπόν εκτός συνέχειας τον πολύ εκνευρισμένο Verstappen, τους δύο οδηγούς της Scuderia Toro Rosso, τον Antonio Giovinazzi με την Alfa Romeo και τον teammate του στη Haas, τον Romain Grosjean.

Έτσι στην τελική μάχη της pole βρέθηκαν οι δύο Mercedes, οι δύο Ferrari, η Red Bull του Pierre Gasly, οι δύο Renault και οι δύο McLaren. Στην πρώτη ζαριά ο Hamilton κατέβηκε στο 1.10.493, με τον Vettel 188 χιλιοστά πίσω του, τον Leclerc στα έξι δέκατα και τον Bottas να χάνει το πίσω μέρος της W10 στην έξοδο της στροφής 2! Τυχερός στην ατυχία του, ο Φινλανδός απέφυγε τον τοίχο και είχε μία ακόμα ευκαιρία.


Εκεί, στις τελικές προσπάθειες o Bottas περιορίστηκε στην πέμπτη θέση, ο Hamilton βελτίωσε το χρόνο του αλλά ήταν ο Vettel αυτός που πανηγύρισε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την pole position!


Με χρόνο 1.10.240 ο Vettel πήρε την πρώτη του pole από πέρυσι στη Γερμανία και μας εξασφαλίζει πως θα δούμε έναν συναρπαστικό αγώνα. Δίπλα του εκκινεί λοιπόν ο Hamilton, στη δεύτερη σειρά ο Leclerc με τον Daniel Ricciardo, που αποτέλεσε τη μεγάλη έκπληξη στις καλύτερες κατατακτήριές του απ’ όταν πήγε στη Renault. Pierre Gasly και Valtteri Bottas θα είναι στην τέταρτη σειρά.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Πηγή: newsauto.gr

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!