ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Όλα έτοιμα στο δύσκολο γερμανικό GRAND PRIX – Πονοκέφαλος η επιλογή ελαστικών

Όλα έτοιμα στο δύσκολο γερμανικό GRAND PRIX – Πονοκέφαλος η επιλογή ελαστικών

Ο φετινός αγώνας στο Χόκενχάιμ στη Γερμανία δεν έχει σημαντικές αλλαγές στην πίστα από πέρσι. Άρα οδηγοί και κατασκευαστές γνωρίζουν καλά τι έχουν να αντιμετωπίσουν.

Το Χόκενχάιμ έγινε γνωστό για τις υψηλές ταχύτητες και τις τεράστιες ευθείες. Η νέα κομμένη εκδοχή της πίστας μετά το 2002, είναι πολύ πιο ισορροπημένη διαθέτοντας λίγο απ’ όλα. Ως αποτέλεσμα επιλέχθηκαν γόμες από το μέσο της γκάμας P Zero γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο: Η C2 ως σκληρή, η C3 ως μέση και η C4 ως μαλακή. Αυτή η επιλογή είναι παρεμφερή με την περσινή επιλογή μέσης, μαλακής και πάρα πολύ μαλακής γόμας.

Ο γύρος είναι μια ενδιαφέρουσα μίξη στροφών και υψηλών ταχυτήτων. Υπάρχουν γρήγορα κομμάτια αλλά και πιο αργά, τεχνικά όπως το στάδιο Motodrom: Το αγαπημένο των θεατών. Τα πλευρικά και τα διαμήκη φορτία είναι περίπου ίδιας έντασης κατά τη διάρκεια του γύρου. Αυτό θεωρητικά διευκολύνει τόσο το σετάρισμα όσο και τη βέλτιστη διαχείριση των ελαστικών.

Η καταπόνηση που ασκείται είναι μέτρια όσον αφορά στις ενεργειακές φορτίσεις και στην τραχύτητα. Η βελτίωση του κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή της πίστας κατά τη διάρκεια του τριημέρου, είναι γενικά μικρή.

Πέρσι έβρεχε και η στρατηγική άλλαξε. Ο Lewis Hamilton κέρδισε με στρατηγική μιας αλλαγής (ο μόνος ανάμεσα στους έξι πρώτους που σταμάτησε μια φορά) αλλάζοντας από μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του και ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen τερμάτισε 4ος παρότι σταμάτησε 3 φορές. Ιστορικά η πιθανότητα εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας είναι στο 50%.

Τον απόλυτο χρόνο έκανε ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel πέτυχε απόλυτο ρεκόρ γύρου στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο ταχύτερος γύρος αγώνα όμως, έχει παραμείνει από το 2004, τον είχε πετύχει τότε ο Kimi Raikkonen οδηγώντας μια McLaren-Mercedes.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οδηγοί και ομάδες είναι έτοιμες για το φετινό αγώνα που προς το παρόν δείχνει να γίνει χωρίς βροχή.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.