Aspark Owl: Το ιαπωνικό hypercar χάνει την οροφή του
Με τελική κοντά στα 440 km/h, το Aspark Owl ήταν πρώτο. Τώρα, σκέψου 400+ χωρίς οροφή
Newsroom | email: info@pronews.gr
Τα Lotus Evija, Pininfarina Battista και Rimac Nevera έχουν κάτι κοινό: Βλέπουν το πίσω μέρος του Aspark Owl. Μέχρι το Yangwang U9 να αγγίξει τα 500 km/h, το Aspark Owl ήταν το ταχύτερο ηλεκτρικό αναφορικά με την τελική ταχύτητα: 438,7 km/h!
Τώρα, το πρώτο ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο της Ιαπωνίας πρόκειται να γίνει ακόμη πιο επιθυμητό. Σου παρουσιάζουμε το Aspark Owl Roadster, το πιο γρήγορο ηλεκτρικό roadster στον κόσμο.
Όπως και η κλειστή έκδοση, το Roadster αποδίδει 2.012 ίππους, έχει «θεωρητική» τελική ταχύτητα 413 km/h και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 300 km/h σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα.
Φυσικά, αυτό το είδος απόδοσης και σπανιότητας έχει το τίμημά του. Οι πρώτες εκτιμήσεις τοποθετούν το βασικό κόστος του Owl Roadster στα τρία εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι μόνο μια χούφτα πολύ εύπορων θα μπορέσουν να αποκτήσουν ένα.
Με αμάξωμα από ανθρακονήματα, το Owl Roadster ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική γραμμή με την κουπέ έκδοση. Το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 2.012 ίππους και 2.000 Nm ροπής.
Πώς μεταφράζονται αυτά στον δρόμο; Τα νούμερα των επιδόσεων που ανακοινώνουν οι Ιάπωνες κόβουν την ανάσα: 0–100 km/h σε 1,78”, 0–200 km/h σε 4,76”, 0–300 km/h σε 9,74”. Η εκτιμώμενη τελική ταχύτητα είναι 413 km/h, αν και το Owl περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 km/h για χρήση σε δημόσιο δρόμο.
Η σχετικά μικρή μπαταρία των 69 kWh συγκρατεί το βάρος στα μόλις 1.900 kg, κάνοντάς το μακράν το πιο ελαφρύ της κατηγορίας. Για σύγκριση, το Yangwang U9 Xtreme ζυγίζει 2.480 kg, ενώ το ελαφρωμένο Rimac Nevera R είναι στα 2.277 kg.
Το μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα και η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και ρυθμιζόμενο ύψος (80–160 mm) συνδυάζονται με ανθρακονημάτινους δίσκους φρένων και 10πίστονες μπροστινές δαγκάνες.
Η ενεργή αεροδυναμική περιλαμβάνει ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, σχεδιασμένη να εξασφαλίζει σταθερότητα ακόμη και σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Το Roadster προσφέρει επίσης πολλαπλές λειτουργίες οδήγησης, από Snow έως πιο επιθετικές ρυθμίσεις για μέγιστη απόδοση.
Η παραγωγή έχει προγραμματιστεί στα 20 αυτοκίνητα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.