Στην υπόθεση «κατάσχεση ρωσικών κεφαλαίων στην Ευρώπη» να δούμε στο τέλος «ποιος θα φάει το ξύλο»...

GAC Aion: Με ποια μοντέλα συστήνεται στην ελληνική αγορά;

Η GAC Aion ξεκινά στην Ελλάδα με την Inchcape Hellas και παρουσιάζει δύο πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα

GAC Aion: Με ποια μοντέλα συστήνεται στην ελληνική αγορά;

Η GAC Aion, η ηλεκτρική μάρκα του κινεζικού Ομίλου GAC Group αριβάρει στην Ελλάδα με δύο σύγχρονα ηλεκτρικά μοντέλα. Ένα SUV κι ένα χάτσμπακ.

Πριν όμως δούμε τα πρώτα μοντέλα που θα φέρει στην ελληνική αγορά, έχει ενδιαφέρον να δώσουμε μερικές πληροφορίες για την εταιρεία. Που μπορεί να μην είναι όσο γνωστές είναι οι BYDMGCheryChangan και Zeekr αλλά με σταθερά και σωστά μελετημένα βήματα μεγαλώνει συνεχώς το brand της και επεκτείνει τις δραστηριότητές της.

Η Aion αποτελεί τον ηλεκτρικό βραχίονα του GAC Group (Guangzhou Automobile Group Co., Ltd), ενός από τους κορυφαίους κινεζικούς ομίλους αυτοκινητοβιομηχανίας, με παραγωγή που ξεπερνά τα 2,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως και παρουσία στη λίστα Fortune Global 500.

Μέσα σε λιγότερο από πέντε χρόνια, η Aion έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καταγράφοντας μια από τις πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες πορείες στον κλάδο παγκοσμίως. Επικεφαλής του διεθνούς τμήματος της φίρμας και ειδικότερα της εγκατάστασής στην Ευρώπη θα είναι ο Thomas Schemera, πρώην στέλεχος της BMW και επικεφαλής του παγκόσμιου μάρκετινγκ για την Hyundai.

Η φιλοσοφία της εταιρείας συνοψίζεται στη φράση «AION: AI always ON», που αποτυπώνει την προσήλωσή της στην καινοτομία, την τεχνητή νοημοσύνη και τη δημιουργία αυτοκινήτων που συνδυάζουν απόδοση, λειτουργικότητα και υψηλή ποιότητα.

Την εκπροσώπηση της GAC Aion έχει αναλάβει η Inchcape Hellas, που εδώ και τέσσερις δεκαετίες είναι η υπεύθυνη για τις τύχες των Toyota και Lexus στην ελληνική αγορά. Τα πρώτα δύο μοντέλα που θα έρθουν στην Ελλάδα είναι το SUV Aion V και το χάτσμπακ Aion UT. Πάμε να τα γνωρίσουμε:

Aion V

Πρόκειται για ένα μεσαίου μεγέθους SUV, με μήκος 4,60 m που συνδυάζει τεχνολογία, πλούσιο εξοπλισμό και πειστική αυτονομία. Εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ που αποδίδει 224 PS και του επιτρέπει να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε 7,9”. Ο συσσωρευτής χημείας LFP έχει χωρητικότητα 75,3 kWh με αποτέλεσμα η αυτονομία του να φτάνει τα 510 km (WLTP). Για να φτάσει από το 30%-80% χρειάζεται μόλις 18 λεπτά.

Η ασφάλειά του έχει πιστοποιηθεί με 5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP, ενώ ο εσωτερικός του χώρος είναι πλήρως ψηφιοποιημένος, με λειτουργίες φωνητικού ελέγχου, καθίσματα με μασάζ 8 σημείων, πανοραμική ηλιοροφή 2,14 m² και ενσωματωμένο ψυγείο με λειτουργίες ψύξης και θέρμανσης. Οι χώροι θα καλύψουν με άνεση τις ανάγκες μιας οικογένεια (μεταξόνιο 2,77 m) με το πορτμπαγκάζ να χωρά 427 lt.

Σχεδιαστικά, το GAC AION V, χαρακτηρίζεται από τις σύγχρονες και δυναμικές γραμμές του. Η μάσκα είναι κλειστή, υπογραμμίζοντας την ηλεκτρική ταυτότητα του αυτοκινήτου, ενώ τα εμπρός φώτα LED αναπαριστούν σύμφωνα με την κινεζική φίρμα να νύχια του δράκου, προσδίδοντας μια πιο αιχμηρή υφή. Στο προφίλ βλέπουμε καθαρές γραμμές, με σημείο αναφοράς τα πλαστικά προστατευτικά και τους τονισμένους θόλους. Ανάλογα καθαρή είναι και η εικόνα του πίσω μέρους με τα λεπτά και κομψά πίσω φώτα.

Το αυτοκίνητο έκανε πρεμιέρα στο πρόσφατο Σαλόνι του Μονάχου και η εμπορική του διάθεση έχει ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές με τιμές κοντά στις €35.000.

Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.