
Το Touring Club Suisse, η μεγαλύτερη λέσχη χρηστών του δρόμου στην Ελβετία, δοκίμασε τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος στην όπισθεν σε οκτώ μοντέλα.
Οι διαπιστώσεις του TCS ήταν ότι η τιμή του αυτοκινήτου δεν επηρεάζει την ποιότητα της επέμβασης, καθώς όλα τα συστήματα ξεπέρασαν τις ελάχιστες νομικές απαιτήσεις.
Από τον Ιούλιο του 2024, μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδηγού είναι υποχρεωτικά σε όλα τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα. Στην όπισθεν, η νομοθεσία απαιτεί αισθητήρες παρκαρίσματος ή κάμερα οπισθοπορείας, όχι όμως αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης. Η περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω αποτελεί συχνή αιτία ατυχημάτων κατά τους ελιγμούς, με τις επιπτώσεις να μπορούν να γίνουν σοβαρές, ιδίως για ηλικιωμένους, ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες.

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.