Το όποιο «κόμμα Καρυστιανού» -αν υπάρξει- θα γίνει 40 ημέρες πριν τις εκλογές. Τέλος!

Porsche: Αλλαγή σκυτάλης, πρόταση εξαγοράς από τη Rimac

Η Porsche αλλάζει CEO και η Rimac στοχεύει στον πλήρη έλεγχο της Bugatti, αναταράσσοντας τα σούπερκαρ

Porsche: Αλλαγή σκυτάλης, πρόταση εξαγοράς από τη Rimac

Η Porsche βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι και κάνει στροφή στην πορεία της. Ο CEO, Oliver Blume, αποχωρεί από τη θέση του στην Porsche AG ύστερα από δέκα χρόνια, αναλαμβάνοντας πλέον αποκλειστικά τα ηνία του Volkswagen Group.

Τη θέση του θα πάρει ο Michael Leiters, ο οποίος επιστρέφει σε γνώριμα λημέρια. Εργάστηκε στην Porsche στο παρελθόν και τελευταία ήταν επικεφαλής στη McLaren.

Η αλλαγή αυτή δεν είναι τυχαία: Οι μετοχές της Porsche έχουν έχουν υποτιμηθεί σχεδόν στο μισό από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο το 2022, ενώ η μετοχή της Volkswagen έχει χάσει σχεδόν 30%. Ενώ η γκρίνια πολλαπλασιάζεται.

Η εταιρεία εξετάζει να επιβραδύνει τη μετάβαση αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση και να επεκτείνει τα μοτέρ εσωτερικής καύσης, με νέα μοντέλα που θα συνδυάζουν θερμική και ηλεκτρική τεχνολογία.

Παράλληλα, στην άλλη όχθη του ίδιου ομίλου, η Rimac διαγράφει τη δική της πορεία. Ο ιδρυτής και CEO της Rimac, Mate Rimac, έθεσε επισήμως στο τραπέζι τη δυνατότητα εξαγοράς του 45% που κατέχει η Porsche στην κοινοπραξία Bugatti-Rimac, με στόχο να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο του ομίλου που κατέχει το θρυλικό όνομα Bugatti.

Η δομή της εταιρείας χρονολογείται από το 2021, όταν η Rimac Group απέκτησε το 55% της Bugatti-Rimac και η Porsche το υπόλοιπο 45%. Αν η Porsche θέλει ζεστά μετρητά, τώρα είναι η ευκαιρία.

Το σχέδιο του Rimac για εξαγορά συνδυάζεται με τη συνεργασία ενός διεθνούς επενδυτικού σχήματος και ιδιωτικών κεφαλαίων, καθώς θέλει «μακροπρόθεσμες αποφάσεις, επενδύσεις αποφασιστικές, χωρίς να πρέπει να λογοδοτείς σε 50 διαφορετικά μέρη». 

Η σύγκλιση των δύο ειδήσεων αποτυπώνει κάτι ευρύτερο: Οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες αναδιοργανώνονται απέναντι στις νέες δυναμικές της ηλεκτροκίνησης, τη στιγμή που νέοι παίκτες αμφισβητούν την καθεστηκυία τάξη.

Θυμίζουμε ότι την περυσινή χρονιά, το Xiaomi SU7 πούλησε 6,5 φορές περισσότερο από την Porsche Taycan. Τη στιγμή που ήταν διαθέσιμο μόνο στην Κίνα, ενώ άρχισε να πωλείται τον Απρίλιο. Η Taycan -προφανώς- και τους 12 μήνες του έτους. Σε όλο τον πλανήτη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.