ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

H Tesla «κλέβει» τους πελάτες των Toyota και Honda

Μελέτη δείχνει ότι το 30% των αγοραστών της Tesla προέρχεται από δύο ιαπωνικές μάρκες, την Toyota και την Honda

H Tesla «κλέβει» τους πελάτες των Toyota και Honda

Η Tesla είναι αναμφισβήτητα ένας από τους κατασκευαστές EV που συγκεντρώνει ένα από τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε από την S&P Global Mobility, δείχνει πως η εταιρεία του Elon Musk κρατά μια από τις πρώτες θέσεις σε πολλές αγορές, παρά το γεγονός ότι πλέον οι αγοραστές EV στρέφονται και σε άλλους κατασκευαστές. Και αυτό διότι υπάρχουν πλέον στην αγορά πολλές επιλογές και σε αρκετές περιπτώσεις σημαντικά φθηνότερες.

Από την ίδια μελέτη όμως, προκύπτει άλλο ένα στοιχείο που έχει ιδιαίτερη σημασία. Ότι οι περισσότεροι αγοραστές της Tesla είναι αυτοί που το προηγούμενό τους αυτοκίνητο ήταν Toyota ή Honda.

Η ίδια η Tesla θέλει να λανσάρει τον εαυτό της σαν μια μάρκα πολυτελείας, αλλά αυτό φαίνεται πως δεν πείθει και τόσο τους παραδοσιακούς πελάτες των premium κατασκευαστών. Μεταξύ μας, δεν έχουν και άδικο αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία… Το να αυτοαποκαλείσαι premium δεν σημαίνει πως είναι κιόλας…

Έτσι, εξετάζοντας τα δεδομένα της μελέτης της S&P Global Mobility αποκαλύπτεται ότι ενώ οι «κατακτήσεις» της Tesla περιλαμβάνουν σεβαστό ποσοστό από τις premium γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, υπερδιπλάσιο ποσοστό προέρχεται από τη Honda και την Toyota.

Στην πραγματικότητα, αν προσθέσετε τις δύο μάρκες μαζί, τα δεδομένα δείχνουν ότι σχεδόν το 30% των συνολικών αγοραστών της Tesla προέρχεται από τις δύο ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο του 2021 έως τον Σεπτέμβριο του 2022, περίπου το 15% των αγοραστών της Tesla προέρχονταν από την Toyota και το 13% από τη Honda. Στον αντίποδα, σχεδόν το 7% προήλθε από τη BMW και το 6% από τη Mercedes-Benz.

Αν αναζητήσουμε μια εξήγηση πραγματικά αυτό θα είναι πολύ δύσκολο. Η μόνη λογική εξήγηση που μπορούμε να βρούμε είναι πως τόσο η Toyota όσο και η Honda δεν έχουν προχωρήσει τόσο πολύ στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και με αυτό δεδομένο, οι πελάτες τους που θέλουν ένα EV στρέφονται προς άλλους κατασκευαστές, με την Tesla να είναι η πρώτη τους επιλογή καθώς είναι και η πλέον αναγνωρίσιμη ως κατασκευαστής ηλεκτρικών.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.