Τεστ – χειμερινά ελαστικά 2025: Το 30%+ κρίθηκαν ακατάλληλα
Σε τεστ 31 χειμερινών ελαστικών 225/40 R18 92V του TCL πάνω από 1 στα 3 απέτυχε διαφορές φρεναρίσματος έως 15 μέτρα
Newsroom | email: info@pronews.gr
Λίγους μήνες πριν από την έλευση του χειμώνα, όσοι κατοικούν σε ορεινές περιοχές είναι ώρα να σκεφτούν τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου τους με χειμερινά ελαστικά.
Για να καθοδηγήσει τους οδηγούς στην επιλογή τους, το Touring Club Suisse δοκίμασε 31 χειμωνιάτικα λάστιχα διάστασης 225/40 R18 92V. Πάνω από το ένα τρίτο των μοντέλων που αξιολογήθηκαν δεν πέρασαν τις δοκιμές και κρίνονται ως μη συνιστώμενα. Όλα τα μοντέλα που δεν συνιστώνται ανήκουν στη φθηνότερη κατηγορία της δοκιμής.
Σε βρεγμένη άσφαλτο μάλιστα, οι αποστάσεις φρεναρίσματος των πιο αδύναμων μοντέλων μπορεί να είναι μεγαλύτερες κι από 15 μέτρα, γεγονός που αντιπροσωπεύει έναν δυνητικά θανατηφόρο κίνδυνο.
Τα χειμερινά ελαστικά να θυμίσουμε ότι είναι ειδικά σχεδιασμένα για να αντιμετωπίζουν το χιόνι, τον πάγο και τις χαμηλές θερμοκρασίες. Εξασφαλίζουν καλή πρόσφυση και πετυχαίνουν υπό αυτές τις συνθήκες μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος, συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στην ασφάλεια όλων των χρηστών στους χειμερινούς δρόμους.
Εφέτος, το τμήμα Test & Technique του Touring Club Suisse αξιολόγησε 31 χειμερινά ελαστικά στη διάσταση 225/40 R18 92V.
Τα προϊόντα κρίθηκαν βάσει 19 κριτηρίων δοκιμών, κατανεμημένων σε δύο μεγάλες κατηγορίες: «οδική ασφάλεια» και «περιβαλλοντικός απολογισμός».
Τα λάστιχα με διάσταση 225/40 R18 92V ταιριάζουν σε μοντέλα της κόμπακτ και μεσαίας κατηγορίας όπως VW Golf, Audi A3, BMW Σειρά 1, 2 και 3, Hyundai i30, Renault Mégane, Skoda Octavia, Toyota Corolla και ακόμα ακόμα και σε GR Yaris.
Τα μοντέλα που δοκιμάστηκαν καλύπτουν διαφορετικές κατηγορίες τιμής: 6 premium, 11 μεσαίας ποιότητας και 14 χαμηλού κόστους. Από τα 31 μοντέλα, τα 11 κρίθηκαν «μη συνιστώμενα». Δείτε αναλυτικά τη λίστα των ελαστικών στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.