ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Χ.Σταϊκούρας: «Τρένο θα συνδέει την Ελλάδα με Βουλγαρία και Ρουμανία»

Το τρένο, σε πρώτη φάση πιλοτικά, θα συνδέει τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Θεσσαλονίκης, με τα λιμάνια του Ρούσε της Βουλγαρίας και της Κωστάντζας στη Ρουμανία, με την Μολδαβία και την Ουκρανία

Χ.Σταϊκούρας: «Τρένο θα συνδέει την Ελλάδα με Βουλγαρία και Ρουμανία»

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας ανέλαβε πολιτική πρωτοβουλία για τη δρομολόγηση τρένου, μεταξύ της Ελλάδας, της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας, για σύνδεση με την Ουκρανία.

Σε συνέχεια των τριμερών επαφών που πραγματοποίησε, συνοδεύοντας τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στη Σύνοδο Κορυφής, στη Βάρνα της Βουλγαρίας στις 9 Οκτωβρίου.

Η ιδέα Σταϊκούρα για τη δρομολόγηση τρένου

Σε συνέχεια των πρωτοβουλιών του Πρωθυπουργού, ο Χ.Σταϊκούρας προώθησε την ιδέα για τη δρομολόγηση ενός τρένου, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκών Λωρίδων Αλληλεγγύης, για τη διαφοροποίηση των εμπορικών συνδέσεων των λιμανιών της Μεσογείου με την Ουκρανία, ύστερα από επιστολή που απέστειλε προς την Επίτροπο Μεταφορών της ΕΕ, Adina – Ioana Vălean, τον Υπουργό Οικονομικών της Βουλγαρίας, Assen Vassilev, τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών της Βουλγαρίας, Georgi Gvozdeykov, και τον Ρουμάνο Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Sorin – Mihai Grindeanu.

Ειδικότερα, το τρένο, σε πρώτη φάση πιλοτικά, θα συνδέει τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Θεσσαλονίκης, με τα λιμάνια του Ρούσε της Βουλγαρίας και της Κωστάντζας στη Ρουμανία, με την Μολδαβία και την Ουκρανία.

Την πρωτοβουλία ανέλαβε ο Χ.Σταϊκούρας, καθώς η Ρωσική επέμβαση στην Ουκρανία έχει δημιουργήσει οικονομικές και ενεργειακές προκλήσεις, οι οποίες επηρεάζουν σημαντικά την ακεραιότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς και την ενεργειακή ασφάλεια των κρατών, ενώ προκύπτει σημαντική ανάγκη διαφοροποίησης των εμπορευματικών διαδρομών και συνδέσεων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σύμφωνα με τον Χ.Σταϊκούρα, με τον εν λόγω σχεδιασμό προκύπτει μία σημαντική ευκαιρία να ξεπεραστούν εμπόδια και καθυστερήσεις που προέρχονται από το παρελθόν, να δοθούν εναλλακτικές επιλογές στις εμπορικές σχέσεις των κρατών, ενδυναμώνοντας παράλληλα τις μεταφορικές συνδέσεις και τις διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.