ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Κατά τον ΣΥΡΙΖΑ επειδή δεν αναγνωρίζεται ο όρος «γυναικοκτονία» δολοφονούνται γυναίκες. Δηλαδή η γυναίκα είναι ιδιότητα και όχι άνθρωπος...

Βασίλης Ρόκος: Ο πιο νέος σε ηλικία υποψήφιος Περιφερειάρχης έχει ιδέες και άποψη για το πώς θα ακμάσει η Κεντρική Μακεδονία

Συνέντευξη του για την Περιφέρεια που έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη της

Βασίλης Ρόκος: Ο πιο νέος σε ηλικία υποψήφιος Περιφερειάρχης έχει ιδέες και άποψη για το πώς θα ακμάσει η Κεντρική Μακεδονία

Η υποψηφιότητα που έχει συγκεντρώσει το πολιτικό ενδιαφέρον στην Βόρεια Ελλάδα στις αυτοδιοικητικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου,  βρίσκεται στην Περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας και είναι αυτή του ανεξάρτητου υποψήφιου, Βασίλη Ρόκου.

Σε ηλικία μόλις 34 ετών είναι ιδιοκτήτης start-up εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα των κατασκευών και υποψήφιος Περιφερειάρχης στην δεύτερη μεγαλύτερη Περιφέρεια της χώρας!

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, όπου μετά τις σπουδές του επέστρεψε και ίδρυσε μαζί με τον αδερφό του μια ιδιαίτερα επιτυχημένη εταιρεία.

Μέσα στην πρώτη δεκαετία της λειτουργείας της, η εταιρεία πραγματοποιεί εξαγωγές σε 55 χώρες του κόσμου και το 2019 χαρακτηρίστηκε ως μία από τις 40 πιο ανερχόμενες επιχειρήσεις στον κλάδο των κατασκευών από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο ίδιος λέει ότι «Κύριο μέλημά του είναι η στήριξη των νέων Ελλήνων ώστε να μείνουν στην πατρίδα αλλά για να συμβεί αυτό πρέπει να καταστεί η Κεντρική Μακεδονία που έχει εγκαταλειφθεί από όλες τις παλιές πολιτικές δυνάμεις, «φάρος» πολιτισμού, οικονομίας και ανάπτυξης».

Ο Βασίλης Ρόκος μιλώντας στο pronews.gr, τονίζει μεταξύ άλλων ότι:

  • Πρέπει να ανακοπεί πάση θυσία η εκροή από την Μακεδονία στο εξωτερικό νέων ανθρώπων με υψηλά προσόντα 
  • Η κομματικοποίηση της Αυτοδιοίκησης είναι μεγάλο λάθος και το πληρώνει ακριβά η χώρα. Αυτό πρέπει να σταματήσει
  • Ειδική δράση για την ανεργία. Υπάρχουν τρόποι να αυξηθούν οι θέσεις εργασίας αλλά κανείς δεν ασχολείται από την Περιφέρεια
  • Ανάπτυξη στενής συνεργασίας με την Ινδία: Κεντρική Μακεδονία και Ινδία συνδέονται με ισχυρούς ιστορικούς δεσμούς από την εποχή που ο Μέγας Αλέξανδρος έφτασε στην ινδική υποήπειρο. Μας αγαπούν στην Ινδία και η χώρα είναι σήμερα υπερδύναμη. Είναι αδιανόητο να μην προάγουμε την σχέση αυτή σε σχέση οικονομικής συνεργασίας
  • Δράσεις για να αυξηθεί η οδική ασφάλεια μιας Περιφέρειας που είναι ο κόμβος της Ευρώπης προς την Ελλάδα
  • Επένδυση στις υποδομές πόλεων και χωριών για να μην χαθεί η Κεντρική Μακεδονία, όπως χάθηκε η Θεσσαλία
  • Να δημιουργήσουμε τον «δρόμο της Μακεδονίας», ο οποίος θα ενώνει την Ανατολή με τη Δύση σε εμπορικό επίπεδο
  • Ολοκληρωμένο σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης. Έχουμε «χρυσάφι» στα χέρια μας και το πουλάμε για «χώμα». Αυτό πρέπει να σταματήσει.
  • Ένωση Αξιού ποταμού με Δούναβη για μεταφόρτωση (με ποταμόπλοια) των προϊόντων, που θα έρχονται από χώρες της Ανατολής στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Ολόκληρη η συνέντευξη του πιο νέου σε ηλικία υποψήφιου Περιφερειάρχη:

– Από την επιχειρηματικότητα στην πολιτική και από αντιπρόεδρος του Ελληνο-ινδικού Επιμελητηρίου, ανεξάρτητος υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας. Αν και μόλις 34 χρόνων, είστε ιδιαίτερα δραστήριος. Τι είναι αυτό που σας ώθησε στην κατάθεση της υποψηφιότητάς σας;

«Οι βασικοί λόγοι λοιπόν που αποφάσισα να ασχοληθώ με την πολιτική είναι δύο:

  • Πρώτον διότι αγαπώ τον τόπο μου και θέλω να συνεισφέρω στην πρόοδό του. Η Κεντρική Μακεδονία διαθέτει όλα τα φυσικά, γεωγραφικά, γεωστρατηγικά και ανθρώπινα φόντα για να είναι ο φάρος του πολιτισμού μας και ένα οικονομικό σταυροδρόμι σε διεθνές επίπεδο. Θεωρώ ότι το μόνο που λείπει είναι η πολιτική βούληση και η δουλειά ώστε να βρει την θέση που της αρμόζει..
  • Δεύτερον, η απόφασή μου αυτή έχει να κάνει και με την γενιά μου. Ως νέος, στεναχωριέμαι που ακόμη και σήμερα που μιλάμε, συνομιλώ με συνομήλικούς μου, 20άρηδες και 30άρηδες , οι οποίοι εξαναγκάζονται από τις συνθήκες να μεταναστεύσουν στο εξωτερικό γιατί νιώθουν ανασφάλεια για το μέλλον τους στην πατρίδα τους.

Πολλοί προσωπικοί μου φίλοι, με πτυχία και μεταπτυχιακά, ζουν και εργάζονται πλέον σε χώρες του εξωτερικού ενώ όταν ήταν εδώ, αν έβρισκαν εργασία, θα ήταν για πολύ χαμηλό μισθό και πολλές φορές μάλιστα χωρίς ασφάλεια.

Ως υποψήφιος Περιφερειάρχης θέλω να δημιουργήσουμε τις συνθήκες ώστε οι νέοι και οι νέες μας, να επιστρέψουν πίσω.

Αναφορικά με την ενασχόλησή μου στο ελληνο-ινδικό επιμελητήριο, είναι σίγουρα ένα σχολείο για εμένα αναφορικά με τον τρόπο προσέγγισης των δυνατοτήτων μας σαν χώρα γενικότερα, μέσω της συνεργασίας με μια υπερδύναμη όπως η Ινδία, με την οποία έχουμε σίγουρα πολλά κοινά πολιτικά, πολιτισμικά και οικονομικά ενδιαφέροντα».

– Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν στην απόφαση η εμπλοκής σας με τα κοινά να γίνει σε επίπεδο αυτοδιοίκησης και Περιφέρειας;

«Οι Περιφέρειες πλέον παίζουν τον ρόλο τοπικών κυβερνήσεων. Έχουν αυξημένες αρμοδιότητες και σημαντικές ελευθερίες άσκησης πολιτικής. Έχουν δικό τους προϋπολογισμό, δικό τους πεδίο δράσεων.

Επιπλέον, σε επίπεδο Περιφέρειας δεν χρειάζεται να έχω κάποια κομματική δέσμευση ή συμμετοχή με μία πολιτική δομή που δεν με εκφράζει.

Άλλωστε, κατά τη γνώμη μου, είναι μεγάλο λάθος η κομματικοποίηση της αυτοδιοίκησης, και ένας από τους λόγους που αυτή βρίσκει εμπόδια, σκοντάφτει σε σκοπιμότητες και δεν παράγει το έργο που μπορεί διαχρονικά.

Τέλος, η άποψή μου είναι το έργο της υπάρχουσας διοίκησης της Περιφέρειας ΚΜ, και με δεδομένο πως έχουν περάσει 13 χρόνια από την ανάληψή της, δεν κρίνεται επιτυχημένο.

Παρόλα αυτά έλαβε πολύ υψηλά ποσοστά στις προηγούμενες εκλογές, ίσως και ελλείψει εναλλακτικής πρότασης. Για αυτό αποφάσισα να καταθέσω αυτή την ανεξάρτητη, ακομμάτιστη εναλλακτική πρόταση».

– Το προεκλογικό πρόγραμμά σας διακατέχετε από λεπτομέρεια. Εκτός από τις αναλυτικές δράσεις ανά Περιφερειακή Ενότητα, περιλαμβάνονται και προτάσεις για επιμέρους ομάδες ανθρώπων όπως οι άνεργοι, οι ηλικιωμένοι, οι οδηγοί ταξί, οι εργαζόμενοι γονείς. Παρατηρούμε ότι έχετε μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

«Επιτρέψτε με να δηλώσω με τόλμη ότι το πρόγραμμα της «ΣΥΝ-εργασίας» είναι το πιο καλοδομημένο πρόγραμμα που έχει γραφθεί ποτέ στην ιστορία της αυτοδιοίκησης της χώρας. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα 100 σελίδων που αναπτύχθηκε από εμάς και σε συνεργασία με μία ομάδα τεχνοκρατών διαφόρων ειδικοτήτων,  που όμως δεν έχει δημιουργηθεί απλά για προεκλογικό σκοπό.

Απευθύνεται αποκλειστικά στους ανθρώπους, και έχει ως κύριο μέλημα την βελτίωση της καθημερινότητάς τους. Εξάλλου, αυτή  θα έπρεπε να είναι η προσέγγιση της πολιτικής εξουσίας, η υπηρεσία στον πολίτη.

Για αυτό άλλωστε γίνονται εκλογές και οι πολίτες διορίζουν με την ψήφο τους και με βάσει την εμπιστοσύνη τους, έναν π.χ. Περιφερειάρχη, για να αναλάβει το έργο της παροχής υπηρεσιών δημόσιας διοίκησης σε τομείς όπως η οικονομία, η εργασία, η υγεία, η κοινωνική πρόνοια κα.

– Ποια είναι τα κυριότερα ζητήματα που εντοπίσατε κατά τις επισκέψεις σας στους επιμέρους νομούς, και με ποια θα καταπιαστείτε πρώτα εάν εκλεγείτε;

«Το τελευταίο διάστημα έχω «χτενίσει» όλους τις Περιφερειακές ενότητες. Μιλώ καθημερινά με τους συμπολίτες μου και ενημερώνομαι αναλυτικά για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στον τόπο τους.

Ένα από τα κυριότερα προβλήματα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι η ανεργία.

Η απερχόμενη διοίκηση της Περιφέρειας ισχυρίζεται ότι η Κεντρική Μακεδονία είναι πρώτη στην απορρόφηση κονδυλίων (δηλαδή έχουν παραχθεί έργα υποδομών) και ότι οι επτά περιφερειακές ενότητες τυγχάνουν οικονομικής ανάπτυξης.

Αυτός ο ισχυρισμός έρχεται σε αντίθεση με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για την ΠΚΜ να δείχνουν υψηλότατα επίπεδα ανεργίας, παρά την μείωση του πληθυσμού και λόγω brain drain.

Σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση της INTERVIEW οι πολίτες της ΠΚΜ θεωρούν –καθότι το βιώνουν- ότι τα μεγαλύτερα ζητήματα της Περιφέρειας είναι η ανεργία και έλλειψη υποδομών. Θα πρέπει να εργαστούμε ώστε να υποστηρίξουμε επιχειρηματικότητα.

Αυτή, θα φέρει με την σειρά της απασχόληση, θέσεις εργασίας, έσοδα. Χωρίς έσοδα, αυτονόητο είναι ότι δε μπορούν να χρηματοδοτηθούν και έργα υποδομών. Η ανάπτυξη είναι μία αλυσίδα με πολλούς κρίκους.

Να αναφερθούμε στα νοσοκομεία που είναι υποστελεχωμένα σε ανθρώπινο δυναμικό και ελλειμματικά σε εξοπλισμό ή ότι οι κάτοικοι π.χ. των Σερρών υπάγονται υγειονομικά στην ανατολική Μακεδονία;

Να μιλήσουμε για την αδυναμία προσέλκυσης επενδύσεων;  Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περίπτωση της Google η οποία ενδιαφέρθηκε να επενδύσει στη Θεσσαλονίκη και εν τέλει, επειδή δε βρήκε ευνοϊκές προϋποθέσεις, προτίμησε την Φιλανδία των υψηλότατων μισθών όπου έκανε επενδύσεις πάνω από 2 δις μέσα σε μία διετία.

Να σταθούμε στο οδικό δίκτυο που αποτελείτε από δρόμους του τρόμου για τους πολίτες της Περιφέρειας μας;

Την Κυριακή 1 Οκτωβρίου συμμετείχα στην διαμαρτυρία για το ανεκτέλεστο οδικό έργο της απερχόμενης διοίκησης στο Κιλκίς. Εκατοντάδες πολίτες του Κιλκίς και όχι μόνο ένωσαν τις φωνές τους και ζήτησαν το αυτονόητο:

Πρώτον να μη χαθεί άλλη ζωή, να επανέλθουν οι συνθήκες οδικής ασφάλειας και να ολοκληρωθεί επιτέλους το έργο.

Να πάμε στην έλλειψη Μέσων Μεταφοράς; Τι πνοή θα έδινε ένας προαστιακός σιδηρόδρομος ανάλογος με αυτόν που συνδέει την Αθήνα με άλλες όμορες περιοχές της Νοτίου Ελλάδος. Πόσο θα αναδείκνυε τον τουρισμό στην Χαλκιδική και την Πιερία. Πόσο θα βελτίωνε την καθημερινότητα την δημοτών του Κιλκίς.

Να αναφέρουμε τα ανύπαρκτα αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα, που φάνηκε με πόνο πόσο απαραίτητα είναι για την κοινωνία μας;

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA, o Α.Τζιτζικώστας παραδέχτηκε ότι, πέραν της Θεσσαλονίκης, οι υπόλοιπες πόλεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας δεν είναι «επαρκώς» θωρακισμένες με αντιπλημμυρικά έργα, και θα δοκιμαστούν στο ενδεχόμενο ακραίων καιρικών φαινόμενων.

Ωστόσο ακόμα και για την Θεσσαλονίκη, οι ισχυρισμοί του ελέγχονται, καθώς μόλις στις 06/09/23 η Μητροπολιτική Επιτροπή Θεσσαλονίκης ενέκρινε το σχέδιο προγραμματικής σύμβασης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με την ΕΥΑΘ  για τα αντιπλημμυρικά έργα στην  Θεσσαλονίκη.

Θεωρείτε πως, με το οικονομικό υπόβαθρο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, θα μπορέσουμε να ανακάμψουμε σύντομα εάν υποστούμε μία φυσική καταστροφή ανάλογου μεγέθους με αυτές που συνέβησαν σε Έβρο και Θεσσαλία;

Αναρωτιέμαι, τι έχει γίνει τα τελευταία 13 χρόνια διοίκησης για την προστασία των  περιουσιών των πολιτών της ΠΚΜ από τις επιπτώσεις μιας οικολογικής καταστροφής;

Ως υποψήφιος Περιφερειάρχης και με την ομάδα της «ΣΥΝ-εργασίας» σταθήκαμε στο θέμα των μέτρων προστασίας από φυσικές καταστροφές πριν τις φωτιές στον Έβρο και τις πλημμύρες στην Θεσσαλία.

Κύριο μέλημά μας είναι η προστασία των πολιτών μας. Αυτά δεν είναι «πολιτικάντικα» λόγια, αλλά μια ειλικρινής κατάθεση των προθέσεών μας και της φιλοσοφίας μας.

Αντιλαμβανόμαστε ότι η ανεξαρτησία μας από τα πολιτικά κόμματα δημιουργεί προσχώματα στην επικοινωνία.

Βιώνουμε τον αποκλεισμό από τους μεγάλους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς των Αθηνών.

Αυτό όμως δεν μας επηρεάζει ιδιαίτερα, αφού αισθανόμαστε καθημερινά την αγάπη και την υποστήριξη των συμπολιτών μας, σε κάθε μας βήμα, σε κάθε μας στάση.

Κάτι που καταγράφεται άλλωστε και από τα ευρήματα στις δημοσκοπήσεις, οι οποίες μας κατατάσσουν ως τον ισχυρότερο πολιτικό αντίπαλο της παρούσας διοίκησης».

– Κλείνοντας, θα θέλαμε να μας πείτε για το όραμά σας για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας;

«Όπως προαναφέραμε, πέραν του κύριου στόχου μας που είναι η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών μας, έχουμε ένα ευρύτερο όραμα.

Αυτό της τοποθέτησης της Μακεδονία στην κορυφή των παγκόσμιων εξελίξεων, καθώς οι αρμοδιότητες του περιφερειάρχη δίνουν τη δυνατότητα για πολυεπίπεδη ανάπτυξη, την οποία επιδιώκουμε να επιτύχουμε.

Το όραμά μου είναι η ΠΚΜ να βρεθεί στη θέση που της αξίζει. Να τοποθετήσουμε την Κεντρική Μακεδονία στην καρδιά των γεωστρατηγικών εξελίξεων, εκμεταλλευόμενοι τα φυσικά της πλεονεκτήματα.

Στο πρόγραμμά μας στεκόμαστε ιδιαίτερα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και στο πώς μπορούμε να το αναδείξουμε περαιτέρω.

Υπάρχουν ήδη σχέδια για έργα που θα ενώνουν τον Αξιό ποταμό με τον Δούναβη για μεταφόρτωση (με ποταμόπλοια) των προϊόντων, που θα έρχονται από χώρες της Ανατολής στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπου το κόστος μεταφοράς θα είναι χαμηλότερο και θα προωθούνται με ταχύτερο τρόπο.

Όπως γνωρίζετε, ο χρόνος είναι σημαντικότατος παράγοντας για το εμπόριο και την οικονομία.

Στο σημείο αυτό, αξίζει να αναφέρουμε ότι η χώρα εισαγωγής/υποδοχής των αγαθών από τρίτες χώρες, είναι η χώρα που κρατάει τα κόμιστρα, δηλαδή τα τελωνειακά έσοδα.

Αυτή τη στιγμή θέλουμε να δημιουργήσουμε τον «δρόμο της Μακεδονίας», ο οποίος θα ενώνει την Ανατολή με τη Δύση σε εμπορικό επίπεδο.

Βέβαια Περιφέρεια δεν είναι μόνο η Θεσσαλονίκη.

Πολύ σημαντικό θέμα αποτελεί η παροχή κινήτρων φορολογικής φύσης για την ανάκαμψη της επιχειρηματικότητας στις Περιφερειακές Ενότητες Σερρών και Κιλκίς, περιοχές οι οποίες λόγω της γεωγραφικής τους θέσης θεωρούνται ακριτικές. Οι εν λόγω περιοχές έχουν πληγεί ιδιαιτέρως από τον ανταγωνισμό από επιχειρήσεις των Σκοπίων ή της Βουλγαρίας οπού όλοι γνωρίζουμε το φορολογικό τους.

Επιπρόσθετα, στο πρόγραμμά της «ΣΥΝ-εργασίας» μιλάμε για την ανάπτυξη του τουρισμού και της τοπικής επιχειρηματικότητας.

Λόγω της επιχειρηματικής μου δραστηριότητας έχω επισκεφθεί πέρα από την Ευρώπη, χώρες όπως η Αμερική, η Κίνα, η Ιαπωνία, η Ινδία κτλ.

Με ξενίζει το γεγονός ότι δεν υπάρχουν πινακίδες στους δρόμους της Περιφέρειας που να «διαφημίζουν» π.χ. τον Όλυμπο.

Είναι κρίμα να μην αναδεικνύεται η Βεργίνα, είναι κρίμα να μην αναδεικνύεται η ομηρική Χαλκιδική, το Κιλκίς που έχει την δική του ιστορία και έναν π.χ. υπέροχο βοτανικό ο οποίος θεωρείται από τους καλύτερους στην Ευρώπη, το σπήλαιο της Αλιστράτης κλπ.

Να τονίσουμε επίσης ότι η ιστορική αλήθεια για τη Μακεδονία βάλλεται και λόγω την ανυπαρξίας ενός πλάνου ανάδειξής της τουριστικά.

Βλέπουμε ότι οι γείτονές μας κάνουν έργα εμπνευσμένα από την ιστορία μας για να αναδείξουν ένα ψέμα, όταν εμείς διαθέτουμε την ίδια την αλήθεια και δεν κάνουμε τίποτα όχι απλά για να την επικοινωνήσουμε με έργα αλλά και για να την εκμεταλλευτούμε οικονομικά.

Έχουμε τις Αιγές, τον τύμβο Καστά, το Δίον και πόσες άλλες αρχαιότητες που φωνάζουν από μόνες τους όμως δεν τυγχάνουν της προβολής που αξίζουν.

Είναι απαραίτητο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης που θα βασίζεται στα ιστορικά αξιοθέατα, και όχι μόνο στις παραλίες της Χαλκιδικής και της Πιερίας.

Το παράδειγμα της ανάδειξης Ταζ Μαχάλ και της διασύνδεσης του με το Νέο Δελχί μπορεί να γίνει οδηγός μας.

Οι πολίτες της ΠΚΜ μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα μας www.vasilisrokos.gr, όπου υπάρχουν αναλυτικά ένα μέρος των προτάσεων του προγράμματός μας για κάθε νομό ξεχωριστά, όπως και απαντήσεις για το πώς θα υλοποιήσουμε το όραμά μας».

Σημειώνεται, καταληκτικά ότι σε δημοσκόπηση της INERVIEW, το 69% των πολιτών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πιστεύουν πως οι υποψήφιοι Περιφερειάρχες πρέπει να είναι Ανεξάρτητοι.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.