Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Σενάρια τρόμου από τη NASA – Τι ανακάλυψαν στην Ανταρκτική οι επιστήμονες και έμειναν άναυδοι (φώτο-βίντεο)

Η κλιματική αλλαγή αλλάζει διαρκώς τις συνθήκες διαβίωσης στον πλανήτη μας και η NASA σε μελέτη της, ανακάλυψε μια τρύπα στον παγετώνα Thwaites, η οποία φτάνει σε μέγεθος στα δυο τρίτα της έκτασης του Μανχάταν!

Ο παγετώνας Thwaites είναι από τους μεγαλύτερους της Δυτικής Ανταρκτικής, έχοντας τον ρόλου του «αναχώματος» για τις τεράστιες μάζες πάγου, πίσω από αυτόν. Σε περίπτωση που καταρρεύσει, ο τεράστιος όγκος που θα πέσει στον ωκεανό, με αποτέλεσμα να ανέβει η στάθμη της θάλασσας προκαλώντας τεράστιες ζημιές.

Η τεράστια τρύπα χωράει μέσα 14 δισεκατομμύρια τόνους πάγου, τα οποία προφανώς και έχουν λιώσει σε μεγάλο βαθμό ενώ υπολογίζεται πως αυτός ο τεράστιος όγκος θα έχει λιώσει ολοκληρωτικά την επόμενη τριετία.

Η κοιλότητα αυτή εντοπίστηκε από δορυφόρους με τη NASA να μελετά τα στοιχεία και να καταλήγει στο συμπέρασμα πως πρέπει άμεσα να αλλάξουν αρκετά πράγματα ως προς την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Ο Jeremie Mouginot, ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Grenoble, δήλωσε πως ο παγετώνας Thwaites, ήταν ένας “παγετώνας τέρας” πλάτους 120 χιλιομέτρων ο οποίος συνεχίζει την υποχώρηση του με τεράστιες μελλοντικές επιπτώσεις, διότι θα μπορούσε ενδεχομένως να προκαλέσει αύξηση της στάθμης των θαλασσών κατά 0,6 μέτρα.

Οι Thwaites υποστηρίζει επίσης τους γειτονικούς παγετώνες που αν λιώσουν, θα προσθέσουν στην αύξηση της στάθμης των θαλασσών παγκοσμίως, 2,44 μέτρα, απειλώντας τις παράκτιες κοινότητες.

“Το ερώτημα δυστυχώς δεν είναι πλέον αν θα λιώσουν οι παγετώνες, αλλά το πότε, και με ποιον ρυθμό”.