Το 2026 θα είναι μια «καυτή» χρονιά σε όλα τα επίπεδα. Θυμηθείτε το...

Amazon: Κατηγορείται ότι πουλάει ληγμένα προϊόντα (φωτό)

Amazon: Κατηγορείται ότι πουλάει ληγμένα προϊόντα (φωτό)

H επέκταση της Amazon στο φαγητό μπορεί καλά να κρατεί, ωστόσο όλο και περισσότερα είναι τα παράπονα για τα ληγμένα προϊόντα. Τι συμβαίνει, όμως;

Η ιστορία των ληγμένων προϊόντων ξεκινάει από το ότι αγοράστηκαν από τρίτους μεγάλες ποσότητες προϊόντων από εταιρείες και σούπερ μάρκετ που βάζουν «λουκέτο» ή που σταμάτησαν την κυκλοφορία ενός προϊόντος.

Αυτά τα προϊόντα αγοράστηκαν από τρίτους που με τη σειρά τους τα μεταπώλησαν στην Amazon, χωρίς να υπάρξει ο κατάλληλος έλεγχος για την «ασφάλεια» των προϊόντων από την εταιρεία.

Χαρακτηριστική η περίπτωση για τα Τeavana προϊόντα. Το 2017 η Starbucks έκλεισε τα Teavana καταστήματα, ωστόσο, τα προϊόντα της αγοράστηκαν από καταναλωτές που τα μεταπούλησαν στην Amazon και στη συνέχεια αγοράστηκαν από άλλους καταναλωτές, ενώ ήταν ληγμένα.

Άλλο παράδειγμα είναι ο Αντρέας Γουίλσον, που συνειδητοποίησε ότι τα brownies που παρήγγειλε μέσω Amazon είχαν λήξει περισσότερο από ένα χρόνο, ενώ είχε ήδη φάει ένα. Μπόρεσε να πάρει την αποζημίωση του μετά από twitter στην εταιρεία.

https://twitter.com/iamadwdotcom/status/1156108900422344706

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.