Μόνο ο Τσακ Νόρις θα μπορούσε να φιλετάρει ψάρι με το βλέμμα και να ψήσει μπριζόλα με τη σκέψη του.
Κόβει λαχανικά κομματάκια και πίνει ένα ποτήρι μπύρα.
Όλα αυτά για τις ανάγκες διαφημιστικής καμπάνιας Ρωσικής μπύρας χωρίς αλκοόλ.
Η διαφήμιση, έχει γίνει viral με 6 εκατομμύρια προβολές και σύμφωνα με το σενάριο ένας Ρώσος σεφ, αναρωτιέται με τι ποτό να συνοδεύσει ένα από τα πιάτα του.
Τότε πηγαίνει στην ζυθοποιία Hoegaarden, όπου συναντά τον Τσακ Νόρις και τον βγάζει από τη δύσκολη θέση.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.