ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χρειάζονται και στοιχεία για τη νοθεία. Όχι μόνο ενδείξεις...

Ένα crash test ήταν αρκετό για να «καταρρεύσει» η μετοχή της Tesla (φωτό)

Ένα crash test ήταν αρκετό για να «καταρρεύσει» η μετοχή της Tesla (φωτό)

Μεγάλο πλήγμα δέχθηκε η μετοχή της Tesla καθώς το Model S που αποτελεί ναυαρχίδα της εταιρείας, πέρασε οριακά τη βάση στο μετωπικό Crash Test του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ, ΙΙHS. Σαν αποτέλεσμα η Tesla έπαψε να είναι η μεγαλύτερη αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία σε κεφαλαιοποίηση.

Σύμφωνα με το MarketWatch, μετά το χθεσινό κλείσιμο η αξία της Tesla έπεσε στα 50,74 δισ, δολάρια, σχεδόν δύο δισ. δολάρια χαμηλότερα από τα 52,67 δισ. δολάρια της General Motors. Η Tesla έχει απωλέσει περίπου 7,18 δισ. δολάρια της χρηματιστηριακής αξίας της μέσα σε δύο μόλις συνεδριάσεις.

Συγκεκριμένα, η μετοχή της υποχώρησε έως και κατά 6,4% στη χθεσινή συνεδρίαση, στα 306,3 δολάρια, πριν ανακάμψει ελαφρά λίγο πριν το κλείσιμο της συνεδρίασης, στα 308,89 δολάρια, ή 19,4% χαμηλότερα από το ιστορικό υψηλό των 383,45 δολαρίων της 23ης Ιουνίου. Σήμερα πάντως η μετοχή της εταιρείας κινείται ελαφρώς ανοδικά στα 314,76 δολάρια, ενισχυμένη κατά 1,92%.

Το πρόβλημα εντοπίστηκε στη λειτουργία της ζώνης ασφαλείας, ο πυροτεχνικός μηχανισμός της οποίας δεν τέντωνε αστραπιαία κατά τη μετωπική σύγκρουση της δοκιμής. Έτσι, το ομοίωμα που χρησιμοποιήθηκε “γλίστρησε” προς τα εμπρός, χτυπώντας το κεφάλι του πάνω στο τιμόνι, περνώντας ανάμεσα σε δύο φουσκωμένους αερόσακους.

To Model S είχε αποτύχει και πάλι σε crash test του ΙΙHS πριν μερικούς μήνες και η Tesla είχε δηλώσει πως διόρθωσε το πρόβλημα, κάτι που προφανώς δεν ισχύει.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η Tesla ευελπιστεί ότι με το Model 3, το “φτηνό” της μοντέλο θα κατορθώσει να κάνει τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα πραγματικά προσιτά στο καταναλωτικό κοινό και έχει προγραμματίσει έως τον Δεκέμβριο να παράγει 20.000 Model 3 μηνιαίως, στόχος που αν επιτευχθεί θα αλλάξει τις ισορροπίες στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.