Ελαχιστοποιημένες φαίνεται πως έμειναν οι κυρώσεις σε βάρος του Κατάρ, όσον αφορά το μη αρνητικό επηρεασμό ναυτιλιακών εταιρειών με δεξαμενόπλοια και LNG, στα οποία κυριαρχούν οι Έλληνες.

Στη σκιά των κυρώσεων που επιβλήθηκαν στο Κατάρ στις αρχές του Ιουνίου, πολλοί πλοιοκτήτες κυρίως δεξαμενόπλοιων, περίμεναν να δουν αν και ποιες επιπτώσεις θα είχε το εμπάργκο στον κλάδο της ναυτιλίας. Όμως όλα κυλούν ομαλά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι δεν έχει επηρεαστεί ιδιαίτερα η αγορά δεξαμενόπλοιων καθώς τόσο η φόρτωση, κυρίως πλοίων τύπου VLCC, από τα βασικά λιμάνια του Κατάρ όσο και η διέλευση μέσω της Διώρυγας του Σουέζ πλοίων είτε υπό σημαία Κατάρ είτε με τελικό ή προηγούμενο προορισμό λιμάνι του Κατάρ, συνεχίζεται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα» επισημαίνει η αναλύτρια του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny, Σοφία Κοκκίνη: «Με τις τιμές να εξακολουθούν να βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα σε όλες τις κατηγορίες, το κύριο χαρακτηριστικό της αγοράς είναι η έλλειψη υποψήφιων πλοίων προς πώληση και ιδιαίτερα πλοίων 5ετίας και νεότερων, καθώς οι πλοιοκτήτες έχουν την δυνατότητα αφενός να κρατήσουν τις παλαιότερες μονάδες τους και αφετέρου να κοιτάξουν προς την κατεύθυνση νέων επενδύσεων, εκμεταλλευόμενοι την δυνατή ρευστότητα που έχουν από τις προηγούμενες καλές χρονιές που κατέγραψε ο κλάδος».