Τα νέα μέτρα κατά του κορωνοϊού στην Αθήνα, αλλά και το lockdown στη Θεσσαλονίκη οδήγησαν τους Έλληνες καταναλωτές να τρέξουν για ανεφοδιασμό στα σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα ο τζίρος τους να εκτοξεύεται.

Σύμφωνα με πληροφορίες, o τζίρος στα σούπερ μάρκετ τις τελευταίες τρεις ημέρες τρέχει από +20% έως + 30% στην Αθήνα, ενώ στη Θεσσαλονίκη, η οποία έχει μπει για 14 ημέρες σε lockdown, κυμαίνεται από +35% έως και +55%.

Σκηνικό Απριλίου στα σούπερ μάρκετ λόγω μέτρα για τον κορωνοϊό

Άνθρωποι της αγοράς, κάνουν λόγω για επανάληψη του αγοραστικού μοντέλου του περασμένου Απριλίου που η χώρα ήταν σε καραντίνα λόγω του κορωνοϊού. Σημειώνεται πάντως ότι δεν έχουν παρουσιαστεί ελλείψεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Για την ώρα δεν έχουν δοθεί στοιχεία για τα προϊόντα που σημειώνουν μεγάλες πωλήσεις.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ωστόσο υπενθυμίζεται πως την περίοδο της καραντίνας (την περίοδο του Μαρτίου 2020) τα 30 προϊόντα στα οποία εκτόξευσε τη ζήτηση ο κορωνοϊός ήταν:

  • αντισηπτικά (αντιβακτηριδιακά) μαντιλάκια,
  • αντισηπτικά τζελ
  • κρεμοσάπουνα
  • ζυμαρικά
  • όσπρια
  • αλεύρι
  • σαπούνια
  • χλωρίνες
  • γάντια μιας χρήσης
  • κονσέρβες
  • αλάτι
  • βρεφικό γάλα
  • κατεψυγμένα λαχανικά
  • τοματοπολτοί
  • χαρτί υγείας
  • βρεφικές τροφές
  • μωρομάντηλα
  • ξύδι
  • ζάχαρη
  • χαρτί κουζίνας
  • ελαιόλαδο
  • μαργαρίνες
  • λαδόκολλες
  • ελληνικός καφές
  • αλουμινόχαρτο
  • σαμπουάν
  • στιγμιαίος καφές
  • καφές φίλτρου
  • κατεψυγμένα γεύματα
  • ψωμί τοστ