
Κι όμως στην γνωστή ταινία «Ούτε γάτα ούτε ζημιά», κατά την διάρκεια των γυρισμάτων συνέβη ένα καταστροφικό περιστατικό στο οποίο ενεπλάκη αυτοκίνητο και μάλιστα ένα από τα πιο ακριβά που κυκλοφορούσαν τότε στην Ελλάδα.
Το φιλμ βγήκε στις αίθουσες στις 15 Φεβρουαρίου 1955 και σύμφωνα με το σενάριο ο Λάμπρος Κωνσταντάρας (ως Νίκος Κουτρουμπάς) φλερτάρει την Ίλυα Λιβυκού (Πόπη) η οποία αν και παντρεμένη, αντιλαμβάνεται σύντομα ότι ο σύζυγός της, Βασίλης Λογοθετίδης (στο ρόλο του Λαλάκη Μακρυκώστα)… τσιλιμπουρδίζει με την Ρένα Στρατηγού η οποία υποδύεται την ερωμένη του, Λολότα.
Μέρος της γοητείας του Κωνσταντάρα κατά την διάρκεια του φλερτ και των… παρελκόμενων ήταν και ένα εξαιρετικό για την εποχή αυτοκίνητο, το οποίο υποτίθεται είχε στην κατοχή του. Ο Α.Σακελλάριος έψαξε πολύ για να βρει ένα αμάξι όπως το φανταζόταν και τελικά την λύση την έδωσε ο φροντιστής της ταινίας, Παντελής Παλιεράκης, που έπεισε έναν φίλο του να του δώσει το MG το οποίο βλέπουμε στις σκηνές του έργου. Με την υπόσχεση, βέβαια, ότι δεν θα πάθει ούτε γρατζουνιά…
Υπήρχε, όμως, ένα μικρό πρόβλημα. Ο Λ.Κωνσταντάρας δεν είχε ιδέα από… σοφάρισμα! Φυσικά, στα μακρινά γυρίσματα τον ντούμπλαρε ηθοποιός, αλλά έπρεπε να βρεθεί λύση και για 2-3 κοντινές σκηνές. Με περίσσια αυτοπεποίθηση, σχεδόν προσβεβλημένος από τα σκωπτικά σχόλια για την ασχετοσύνη του, ο Έλληνας ηθοποιός ξεκαθάρισε ότι μπορούσε να το οδηγήσει για μερικά μέτρα. «Έλα ρε παιδιά που δεν μπορώ να το πάω από εδώ μέχρι εκεί! Μην μου κολλάτε πολύ γιατί θα την παρατήσω την σκηνή», απείλησε!
Τελικά πέρασε το δικό του και όλοι έλαβαν θέσεις για το γύρισμα, καθώς η αντιπρόταση του Παλιεράκη να το σπρώξουν για μερικά μέτρα και να προσθέσουν τον ήχο στη συνέχεια στο μοντάζ! Ο Λ.Κωνσταντάρας, όμως, κατάφερε να τα κάνει μαντάρα. Κάθισε αναπαυτικά στο κάθισμα, μάρσαρε, ανέβασε στροφές και λίγο μετά τα πρώτα… μουγκρητά του κινητήρα, διαλύθηκαν όλα! Μοτέρ, κύλινδροι, πιστόνια, κάρτερ… Τα πάντα!
Κι επειδή μιλάμε για ένα αυτοκίνητο αγγλικής κατασκευής το 1955 γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι ανταλλακτικά δεν υπήρχαν πουθενά παρά τις απόπειρες του Φίνου να επισκευαστεί το MG. Έτσι, αναγκάστηκε να φτάσει σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη του προκειμένου να το αγοράσει έναντι του τεράστιου για την εποχή ποσού των 40.000 δραχμών.
Πάντως ο Φίνος δεν άφησε αυτή την αναποδιά να τον επηρεάσει ιδιαίτερα. Κράτησε το αμάξι στην κατοχή του και μετά από κάποιο διάστημα μπόρεσε να εισάγει από το Ηνωμένο Βασίλειο κάθε εξάρτημα από αυτά που είχε διαλύσει ο Λ.Κωνσταντάρας και κατόρθωσε να το κάνει και πάλι λειτουργικό.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.