ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κασσελάκης θα τα «κουτσοκαταφέρει» στις ευρωκάλπες , ο Κούλης θα μείνει πρωθυπουργός, έτσι ή αλλιώς. Αυτόν τον Ανδρουλάκη λυπάμαι...

Γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ βρέθηκε υποχρεωμένη να διατηρήσει ανοιχτό κατάστημα εξαιτίας «αυστηρού» συμβολαίου!

Γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ βρέθηκε υποχρεωμένη να διατηρήσει ανοιχτό κατάστημα εξαιτίας «αυστηρού» συμβολαίου!

Η αλυσίδα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης, με το κατάστημα εντός του εκπτωτικού χωριού στα Σπάτα, αναγκάζεται να ”σπάσει” αυτό που τόσο καιρό υπιστηρίζει, καθώς δεν είναι σύμφωνη με το νόμο για το κυριακάτικο άνοιγμα των καταστημάτων!

Ειδικότερα την Κυριακή 5 Νοεμβρίου όπου με βάση τη νομοθεσία τα καταστήματα θα μείνουν ανοιχτά, το υπερμάρκετ Σκλαβενίτης «παραβαίνοντας» της αρχές της οικογένειας που θεωρεί ότι η μέρα αυτή είναι ξεκούρασης και αργίας για τους εργαζόμενους της, θα ανοίξει για το καταναλωτικό κοινό.

Και αυτό γιατί με βάση το συμβόλαιο που έχει υπογραφεί ανάμεσα στη διαχειρίστρια εταιρεία (McArthurGlen) και τους μισθωτές του κέντρου προβλέπονται συγκεκριμένοι κανόνες λειτουργίας και υποχρεώσεων για όλους, ανεξαιρέτως.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα υπόλοιπα καταστήματα της Σκλαβενίτης που λειτουργούν εντός εμπορικών κέντρων, δεν θα λειτουργήσουν αυτή την Κυριακή.

Οι τράπεζες πάντως πιέζουν την οικογένεια Σκλαβενίτη να προχωρήσει στο άνοιγμα των καταστημάτων της τις Κυριακές, ακολουθώντας το παράδειγμα των άλλων αλυσίδων σουπερμάρκετ και με δεδομένο ότι οι πωλήσεις της υπολείπονται έναντι των στόχων που έχουν τεθεί.

Μέχρι τώρα οι πιέσεις των τραπεζών δεν έχουν κάμψει τις αντιστάσεις της οικογένειας Σκλαβενίτη, η οποία όμως πρόσφατα έδειξε σημάδια υποχώρησης σε ένα άλλο τομέα, σε αυτόν της διαφήμισης.

Ειδικότερα η αλυσίδα προχώρησε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Τribe /Grey προκειμένου να προβάλλει την καλή της φήμη και στην επαρχία, όπου δεν είναι ακόμη γνωστή.

Η καμπάνια της αλυσίδας θα περιλαμβάνει υπάθρια διαφήμιση (στάσεις λεωφορείων κλπ) και ενδεχομένως και ραδιόφωνο.

Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά τις ανάγκες που προέκυψαν από τη συμφωνία για την απόκτηση της Μαρινόπουλος καθώς έχουν αλλάξει πλέον τα δεδομένα για την Σκλαβενίτης, που από ένα δίκτυο 110 καταστημάτων εντός Αθήνας, έχει βρεθεί με περίπου 520 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Οι διαφημίσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο επόμενο διάστημα και όχι, πάντως αργότερα από την περίοδο των χριστουγεννιάτικων αγορών, προκειμένου, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, να κερδηθεί ένα μεγάλο μέρος του τζίρου αυτού.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Εκείνο που απομένει να δει η αγορά είναι αν η οικογένεια Σκλαβενίτη αναγκαστεί να κάνει «πίσω» και στο θέμα του κυριακάτικου ανοίγματος των καταστημάτων της.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.