ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

400 ευρώ το κεφάλι: Τόσο κοστολόγησαν τους Έλληνες που κινδύνευσαν στην Αττική Οδό

Πρόστιμο... 2 εκατ. ευρώ στην Αττική Οδό

400 ευρώ το κεφάλι: Τόσο κοστολόγησαν τους Έλληνες που κινδύνευσαν στην Αττική Οδό

Μόλις δύο εκατομμύρια ευρώ θα είναι το πρόστιμο που θα επιβληθεί στην Αττική Οδό για το φιάσκο με την κακοκαιρία «Ελπίδα» και τους χιλιάδες εγκλωβισμένους οδηγούς στα χιόνια.

Η εταιρεία θα πληρώσει περίπου 400 ευρώ για τον κάθε πολίτη που εγκλωβίστηκε, καθώς ήταν περίπου 5.000 τα άτομα που παρέμειναν επί πολλές ώρες εγκλωβισμένα στην Αττική Οδό.

Σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι 1 εκατ. ευρώ στην Αττική Οδό και 1 εκατ. ευρώ στις Αττικές Διαδρομές (παραχωρησιούχος και διαχειριστής αντίστοιχα).

Το πόρισμα

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής που επέστρεψε χθες το βράδυ από το Παρίσι παρέλαβε το πόρισμα της τριμελούς επιτροπής που είχε συσταθεί στο τέλος Ιανουαρίου στο υπουργείο, προκειμένου να αποφανθεί τι λειτούργησε και δεν λειτούργησε εκείνη τη… μοιραία Δευτέρα της “Ελπίδας”, όταν χιλιάδες πολίτες εγκλωβίστηκαν στα οχήματά τους.

Η αξιολόγηση της τριμελούς επιτροπής, κατόπιν της επεξεργασίας όλων των στοιχείων που τέθηκαν στην κρίση της από το Κέντρο Διαχείρισης της Αττικής Οδού αλλά και των μαγνητοφωνημένων συνομιλιών μεταξύ του Κέντρου και του Κέντρου της Τροχαίας Αττικής Οδού, είναι ότι τίποτα δεν λειτούργησε σωστά πρακτικά. Το πόρισμα των ειδικών υπό τον προϊστάμενο της διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του υπουργείου Υποδομών αποφαίνεται ότι η κοινοπραξία φέρει ακεραία τη ευθύνη για τον κακό συντονισμό την επίμαχη ημέρα, ενώ υπογραμμίζεται ότι ο δρόμος θα έπρεπε να έχει κλείσει νωρίτερα.

Σημειωτέον, ο δρόμος κλείνει κατόπιν εισήγησης της εταιρίας στην Τροχαία Αττικής Οδού, κάτι, όμως, που φαίνεται να μην έγινε. Καταγράφονται, δε, παλινωδίες των αρμοδίων της κοινοπραξίας ως το πότε απαγορεύτηκε η είσοδος στον αυτοκινητόδρομο, καθώς επί αρκετή ώρα σηκώθηκαν οι μπάρες των διοδίων και αρκετά αυτοκίνητα μπήκαν στην Αττική Οδό, ενώ ήδη είχε επέλθει η απόλυτη κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Καθυστερήσεις και ελλείψεις

Πολλές από τις αποφάσεις που ελήφθησαν, με βάση το πόρισμα, ελήφθησαν λανθασμένα ή καθυστερημένα.

Πολλά ερωτηματικά εγείρονται για την επιχειρησιακή επάρκεια της εταιρίας για τον αποχιονισμό ίσως του πιο σύγχρονου δρόμου της χώρας. Σε αρκετά τμήματα του δρόμου δεν είχε πέσει αλάτι, πολλά από τα εκχιονιστικά οχήματα που ήταν επιχειρησιακά διαθέσιμα ήταν πολύ μεγάλα, με ακατάλληλου μεγέθους “μαχαίρι”, με δεδομένη τη μεγάλη συγκέντρωση οχημάτων. Όσο για τα μικρότερα εκχιονιστικά, τα οποία η εταιρία είχε επιβεβαιώσει πως διαθέτει στις συσκέψεις που έγιναν, διαπιστώθηκε, όταν χρειάστηκε να επιστρατευτούν, ότι ήταν “άδεια” από καύσιμα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αποτέλεσμα, όταν διαπιστώθηκε αυτό νωρίς το απόγευμα, η Πολιτική Προστασία να συνεννοηθεί με τον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου η Πυροσβεστική να πάει και να γεμίσει τα ντεπόζιτα των μικρών αυτών οχημάτων, ήταν όμως ήδη αργά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.