Δεν είδα πολύ ζωηράδα για τα Τέμπη, σήμερα. Ίσως ήταν ο καύσωνας η αιτία...

Βίντεο ντοκουμέντο από τη σύγκρουση των δύο λεωφορείων στη Βούλα – Τι λένε συγγενείς της οδηγού

Συνολικά 54 άτομα μεταφέρθηκαν τραυματισμένα σε τέσσερα νοσοκομεία της Αττικής

Βίντεο ντοκουμέντο από τη σύγκρουση των δύο λεωφορείων στη Βούλα – Τι λένε συγγενείς της οδηγού

Στο «φως» της δημοσιότητας ήρθε βίντεο ντοκουμέντο από τη σύγκρουση των δύο λεωφορείων επί της λεωφόρου Καραμανλή στη Βούλα.

Παράλληλα δέκα επιβάτες, ανάμεσά τους πέντε παιδιά, παραμένουν στο νοσοκομείο.

Το σοκαριστικό περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής. Συνολικά 54 άτομα μεταφέρθηκαν τραυματισμένα σε τέσσερα νοσοκομεία της Αττικής.

Το λεωφορείο της γραμμής 122 κινείτο κανονικά στη δεξιά λωρίδα της λεωφόρου, όταν το δεύτερο λεωφορείο, που οδηγούσε 50χρονη γυναίκα, έπεσε πάνω του χωρίς να έχει μειώσει ταχύτητα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τηλεματικής, το όχημα της 50χρονης κινούνταν με σχετικά χαμηλή ταχύτητα.

Τι λένε συγγενείς της οδηγού

«Οδηγεί και στον δήμο μεγάλο φορτηγό. Ζαλίστηκε εκείνη την ώρα και έπαθε ό,τι έπαθε», ανέφερε η πεθερά της οδηγού.

Η κόρη της, σχολίασε: «Εμένα αυτό που με πείραξε, που λέγανε ότι έτρεχε και αυτά. Δεν μου άρεσε γιατί ποτέ δεν τρέχει η μαμά μου, έτσι;».

Πιθανή αιτία του ατυχήματος φαίνεται να είναι η υπερκόπωση, με δεδομένο ότι αρκετοί οδηγοί εργάζονται πέραν των προβλεπόμενων ορίων.

«Υπάρχουν και βάρδιες στην κοινοπραξία που δουλεύουν και 16 ώρες ή άνω των 10 ωρών, το οποίο δεν προβλέπεται», δήλωσε ο Σταύρος Ταταράκης, επαγγελματίας οδηγός ΟΣΥ. «Την 1η του μήνα είχε δουλέψει 16 ώρες».

«Είχε ένα χτύπημα στην κοιλιά και έχει σπάσει και παΐδια»

Η 50χρονη οδηγός νοσηλεύεται φρουρούμενη, ενώ στο ΚΑΤ μεταφέρθηκε 38χρονη πολυτραυματίας που αναμένεται να χειρουργηθεί.

«Την έχουν στην εντατική γιατί βλέπουν για την καρδιά της, λέει, και είχε ένα χτύπημα στην κοιλιά και έχει σπάσει και παΐδια», ανέφερε συγγενικό της πρόσωπο.

Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος

Όπως εξηγεί ο δικαστικός μηχανολόγος Φίλιππος Μπρέζας: «Η μάζα των λεωφορείων είναι τέτοια που ακόμα και με 15-20 χιλιόμετρα προκαλούνται σημαντικές παραμορφώσεις και τραυματισμοί μέσα στους επιβάτες».

Κατά τη στιγμή του ατυχήματος, στη βοηθητική λωρίδα -που χρησιμοποιείται αποκλειστικά από λεωφορεία- βρίσκονταν παρκαρισμένα αυτοκίνητα.

Αυτό ανάγκασε τους οδηγούς να χρησιμοποιήσουν τη δεξιά λωρίδα για επιβίβαση και αποβίβαση, επιτείνοντας τον κίνδυνο. Η Τροχαία και οι εισαγγελικές αρχές διεξάγουν έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.