
Από τον πιλοτικό στόλο στην ευρεία παραγωγή περνά πλέον η BMW iX5 Hydrogen, το πρώτο υδρογονοκίνητο μοντέλο της μάρκας που θα βγει σε μαζική κλίμακα. Με το νέο αυτό βήμα, το BMW Group σηματοδοτεί μια καίρια κατεύθυνση για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, επενδύοντας στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου ως στρατηγικό πυλώνα απανθρακοποίησης.
Η νέα BMW X5 αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που διατίθεται με πέντε διαφορετικά συστήματα κίνησης: αμιγώς ηλεκτρικό (BEV), plug-in hybrid, βενζίνη, ντίζελ και κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Η επιλογή αυτή δίνει στους πελάτες τη μέγιστη δυνατή ευελιξία, ενώ παράλληλα ενισχύει τη στρατηγική τεχνολογικής δεκτικότητας της BMW.
«Με το λανσάρισμα της νέας BMW X5, που διατίθεται με πέντε επιλογές συστημάτων κίνησης, επιβεβαιώνουμε για άλλη μια φορά την ηγετική μας θέση ως πρωτοπόρου της τεχνολογίας», δήλωσε ο Joachim Post, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG αρμόδιος για την ανάπτυξη, σε εκδήλωση της μάρκας στη Νέα Υόρκη. «Το υδρογόνο διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην παγκόσμια απανθρακοποίηση, γι’ αυτό και δεσμευόμαστε να επιταχύνουμε την τεχνολογία αυτή».

Η BMW iX5 Hydrogen, βασισμένη σε κυψέλες καυσίμου τρίτης γενιάς που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Toyota Motor Corporation, προσφέρει αυξημένη αυτονομία και αποδοτικότητα, με χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. «Η νέα BMW iX5 Hydrogen θα είναι μία αυθεντική BMW -πρωτοπόρος στην κατηγορία της που προσφέρει την χαρακτηριστική οδηγική απόλαυση BMW», τόνισε ο Michael Rath, Αντιπρόεδρος Υδρογονοκίνητων Οχημάτων του BMW Group.
Η τεχνολογία υδρογόνου παρουσιάζεται ως ένας από τους πλέον υποσχόμενους ενεργειακούς φορείς για την απανθρακοποίηση. Επιτρέπει την αποθήκευση και αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, προσφέροντας σταθερότητα στο ενεργειακό δίκτυο και συμπληρώνοντας τις μπαταρίες εκεί όπου αυτές δεν αποτελούν την πιο αποδοτική λύση. 
Παράλληλα, η BMW δίνει έμφαση στην υποστήριξη της υποδομής υδρογόνου μέσω της πρωτοβουλίας HyMoS (Hydrogen Mobility at Scale). Το πρόγραμμα αυτό αναπτύσσει οικοσυστήματα υδρογόνου σε συνεργασία με βιομηχανικούς εταίρους και θεσμικούς φορείς, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα της τεχνολογίας. Η πιλοτική φάση έχει ξεκινήσει στη Γερμανία και τη Γαλλία, με στόχο την εξαγωγή τεχνογνωσίας που θα επιτρέψει την ανάπτυξη αντίστοιχων οικοσυστημάτων και σε άλλες μητροπολιτικές περιοχές.
Με τη νέα BMW iX5 Hydrogen, το BMW Group κάνει ένα ακόμη βήμα για να παραμείνει πρωτοπόρο στην πολυδιάστατη στρατηγική κινητικότητας του μέλλοντος, επιβεβαιώνοντας πως η τεχνολογική ευελιξία είναι το κλειδί για την επιτυχία στην εποχή της ενεργειακής μετάβασης.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.