
Ποτέ δεν χορταίνουμε τις Porsche 911, αλλά πάντα υπάρχει χώρος για μία ακόμα επετειακή έκδοση. Για να τιμηθούν τα 70 χρόνια του Porsche Club of America (PCA), θα παραχθούν 70 συλλεκτικές Club Coupé.
Για να αποκτήσεις την εορταστική Porsche 911 θα πρέπει να είσαι μέλος του μεγαλύτερου οργανισμού ιδιοκτητών Porsche στον κόσμο. Πρόκειται για την 3η επετειακή έκδοση, μετά από την 997 Carrera S του 2005 και την 991 GTS του 2015.
Όπως υποδηλώνει και το όνομά της, η νέα Club Coupé βασίζεται στην 992.2 Carrera T που παρουσιάστηκε πέρυσι. Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι που την καθιστά πολύ ελκυστική στους Αμερικανούς λάτρεις της αυτοκίνησης. Που προσφάτως ανακάλυψαν τις χάρες της χειροκίνητης μετάδοσης.

Ένα νέο εξωτερικό χρώμα που ονομάζεται Sholar Blue Metallic δίνει στο αυτοκίνητο μια ξεχωριστή ταυτότητα. Αποτίει φόρο τιμής στον Bill Sholar, ο οποίος ίδρυσε το PCA το 1955. Πρόσθετες οπτικές λεπτομέρειες, όλες υπό την επίβλεψη της Porsche Exclusive Manufaktur, περιλαμβάνουν κόκκινες πινελιές στον μπροστινό προφυλακτήρα και στο κάλυμμα του κινητήρα, το οποίο φέρει επίσης σήμα «PCA 70 years». Η επιγραφή Club Coupé σε Brilliant Silver διακοσμεί τις πόρτες. Ένα άλλο όμορφο χαρακτηριστικό είναι ένα νέο σετ ζαντών αλουμινίου, διαστάσεων 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω. Είναι βαμμένες σε Satin Black με πινελιές Brilliant Silver, δίνοντας μια μοναδική εμφάνιση στην 911. Στο εσωτερικό, τους ιδιοκτήτες υποδέχονται φωτιζόμενα μαρσπιέ με την επιγραφή Porsche Club of America. Φυσικά, διατηρείται το τιμόνι GT Sport και ο λεβιές ταχυτήτων από καρυδιά της στάνταρ 911 Carrera T. Η καμπίνα είναι επενδυμένη με μαύρη δερμάτινη ταπετσαρία με ραφές Speed Blue και Guards Red. Ωστόσο, υπάρχει ένα εκτεταμένο πακέτο προαιρετικού εξοπλισμού για να ξεχωρίζεις ακόμη περισσότερο. Τέλος, οι ιδιοκτήτες θα αποκτήσουν πρόσβαση σε ρολόι περιορισμένης έκδοσης από την Porsche Design, με προδιαγραφές που ταιριάζουν με το μοντέλο περιορισμένης παραγωγής. Η Club Coupé δεν έχει καμία μηχανική τροποποίηση σε σχέση με την Carrera T, η οποία ήδη διαθέτει ανάρτηση PASM Sport, η οποία χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 10 mm σε σύγκριση με την στάνταρ 911. Αλλά και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με Porsche Torque Vectoring, τετραδιεύθυνση, Sport εξάτμιση, το πακέτο Sport Chrono και αναβαθμισμένα φρένα. Κάτω από το πίσω καπό βρίσκεται ο γνωστός επίπεδος 6κύλινδρος με τα δύο τούρμπο, που αποδίδει 394 ίππους και 450 Nm. Όλα στους πίσω τροχούς, αποκλειστικά μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Μία μονάδα θα παραμείνει στο Μουσείο της Porsche και δεν περιλαμβάνεται στο σύνολο της παραγωγής. Τα 70 αυτοκίνητα πελατών θα μοιραστούν μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά. Η παραγωγή ξεκινά αυτό το φθινόπωρο και θα διαρκέσει έως την άνοιξη του 2026, με τις λεπτομέρειες τιμολόγησης να ανακοινώνονται πλησιέστερα στην κυκλοφορία. 


Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.