
Ο Fabrice Cambolive, διευθύνων σύμβουλος της Renault, σχολίασε την απόφαση της γαλλικής εταιρείας να επικεντρωθεί στα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά.
Κίνηση που έρχεται σε αντίθεση με τις πρόσφατες επενδύσεις σε επαναφορτιζόμενα υβριδικά από BMW, Audi, Toyota, Volkswagen, Volvo και Όμιλο Stellantis.
«Πριν από τρία ή τέσσερα χρόνια δεν ήταν προφανές αν η σωστή επιλογή είναι το ήπιο, το αυτοφορτιζόμενο ή το επαναφορτιζόμενο υβριδικό. Ή το 100% ηλεκτρικό. Στην Billancourt, αποφασίσαμε να στοιχηματίσουμε στο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, διότι θεωρούμε ότι αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος να έχουμε μοντέλα χαμηλής κατανάλωσης και να προετοιμάσουμε τους πελάτες μας για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά», πρόσθεσε ο Cambolive της Renault. Τονίζοντας την «αίσθηση EV» που δίνουν στις χαμηλές ταχύτητες, χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν σε πρίζα.

Το μοναδικό επαναφορτιζόμενο υβριδικό της Renault –και πιθανότατα το τελευταίο της– είναι το κορυφαίας προδιαγραφής Rafale E-Tech 4×4. Συνδυάζει έναν 3κύλινδρο βενζίνης 1,2 lt με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Μια μπαταρία 22 kWh παρέχει αρκετή ενέργεια για 100 km ηλεκτρικής αυτονομίας, κατά το πρωτόκολλο WLTP. Τεχνολογία που δεν θα μεταφερθεί στην υπόλοιπη γκάμα της Renault, αφήνοντας το Rafale ως τον μοναδικό παραλήπτη αυτού του πολύπλοκου νέου συστήματος μετάδοσης κίνησης. Μέχρι το 2021, η Renault προσέφερε επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις του Mégane και του Captur, αλλά ο Cambolive δήλωσε ότι τα PHEV δεν έχουν πλέον νόημα σε μικρότερα μοντέλα. «Όσο κατεβαίνεις σε κατηγορίες, εάν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να φορτίζεις το αυτοκίνητο, πας σε μια αυτοφορτιζόμενη υβριδική λύση. Διαφορετικά, επιλέγεις κατευθείαν το EV. Το plug-in hybrid είναι το κερασάκι στην τούρτα, αλλά τα πλεονεκτήματά του συνδέονται με το μέγεθος του αυτοκινήτου. Πρέπει να χωρέσεις μεγάλο ρεζερβουάρ, ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία κι όλα αυτά χρειάζονται χώρο. Σε μοντέλα των 4,4 m, δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο». Προφανώς ήθελε να προσθέσει και τη λέξη «κόστος», αλλά δεν το έκανε. Ερωτηθείς εάν η στροφή της Renault προς μια υβριδική γκάμα σημαίνει ότι δεν θα παρουσιάσει άλλο αμιγώς θερμικό μοντέλο, ο 57χρονος δήλωσε ότι «εξαρτάται από την αγορά».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.