Tο AUDI E5 Sportback κάνει θραύση με 10.153 παραγγελίες σε 30 λεπτά
Εντυπωσιακό ξεκίνημα για το Audi E5 Sportback στην Κίνα, με 10.153 παραγγελίες στο πρώτο μισάωρο των πωλήσεων
Newsroom | email: info@pronews.gr
Όπως θα έχετε διαβάσει και παλιότερα, από την συνεργασία της Audi με τη SAIC προέκυψε η…AUDI. Και ο πρώτος καρπός αυτής της συνεργασίας, το AUDI E5 Sportback έχει ξεκινήσει πολύ δυναμική την εμπορική του πορεία στην αγορά της Κίνας.
Βασισμένο στην πλατφόρμα Advanced Digitised Platform, που αναπτύχθηκε από κοινού ανάμεσα στις δύο εταιρείες και παράγεται στο εργοστάσιο της SAIC, το E5 Sportback συνδυάζει προηγμένη τεχνολογία με σύγχρονη σχεδίαση. Υιοθετεί δυναμικές γραμμές που θυμίζουν το A6 Avant, την ώρα που ο συντελεστής οπισθέλκουσας φτάνει στο Cd 0,252.
Ο φωτισμός αποτελεί βασικό στοιχείο της ταυτότητάς του (Audi είναι άλλωστε απλά με κεφαλαία γράμματα), με 942 LED και σχεδόν 2.000 τριγωνικά στοιχεία να δημιουργούν εντυπωσιακά animations υποδοχής. Από εκεί και πέρα, με μήκος 4,88 μέτρων, πλάτος 1,96 μέτρα, ύψος 1,48 μέτρα και μεταξόνιο 2,95 μ., υπόσχεται ευρύχωρη καμπίνα και δυναμικό αποτύπωμα στον δρόμο.
Στο εσωτερικό, το Audi E5 Sportback ξεχωρίζει με μια τεράστια ενιαία οθόνη 59 ιντσών, που τροφοδοτείται από τον επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 8295 και λειτουργεί με το σύστημα Audi OS. Παράλληλα, διαθέτει αναγνώριση προσώπου και εφαρμογές, ώστε να είναι «πλήρως ενσωματωμένο στον ψηφιακό κόσμο της Κίνας». Με άλλα λόγια, είναι προσαρμοσμένο στο μοναδικό τεχνολογικό οικοσύστημα της Κίνας, που διαφέρει από των δυτικών κοινωνιών.
Εξοπλίζεται επίσης με τον νέο φωνητικό βοηθό Audi Assistant, ο οποίος βασίζεται σε μεγάλο γλωσσικό μοντέλο και υποστηρίζει εντολές πολλαπλών ζωνών, με συμβατότητα με Apple CarPlay και Huawei HiCar.
Οι επιβάτες απολαμβάνουν πολυτέλεια και άνεση με θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, πανοραμική οροφή, ασύρματη φόρτιση και κάμερες 360 μοιρών. Οι πλουσιότερες εκδόσεις ενισχύονται με αερανάρτηση, προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, εξατομικευμένο φωτισμό και ηχοσύστημα BOSE με 18 ηχεία.
Επιπλέον, το μοντέλο ενσωματώνει 27 αισθητήρες, μεταξύ των οποίων LiDAR, κάμερες, καθώς και τον υπολογιστή Nvidia Orin-X, υποστηρίζοντας το σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης της Momenta με λειτουργίες για πόλη, αυτοκινητόδρομο και αυτόματο παρκάρισμα.
Η γκάμα περιλαμβάνει τόσο πισωκίνητες όσο και τετρακίνητες εκδόσεις, με ισχύ από 299 έως 787 ίππους! Στις τελευταίες μάλιστα, η επιτάχυνση που αγγίζει τα 3,4 δευτερόλεπτα για τα 0–100 χλμ./ώρα. Οι μπαταρίες, με χωρητικότητα από 76,2 έως 100 kWh, προσφέρουν αυτονομία έως 773 χιλιόμετρα στον κύκλο CLTC και υποστηρίζουν ταχύτατη φόρτιση (370 χιλιόμετρα σε μόλις δέκα λεπτά) χάρη στην αρχιτεκτονική 800V και το στάνταρ σύστημα αντλίας θερμότητας.
Σίγουρα θα είχε ενδιαφέρον να δούμε το συγκεκριμένο μοντέλο και στην Ευρώπη. Κάτι τέτοιο όμως δεν προβλέπεται…
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.