Τώρα, εμένα γιατί αντί να μου μυρίζει άνοιξη μου «μυρίζουν» εκλογές;

Toyota C-HR+: 100% ηλεκτρικό, 343 ίπποι και 600 km αυτονομίας

Ένα ηλεκτρικό C-SUV που τοποθετείται ανάμεσα στο crossover Urban Cruiser και στο μεγαλύτερο bZ4X

Toyota C-HR+: 100% ηλεκτρικό, 343 ίπποι και 600 km αυτονομίας

Το Toyota C-HR+ αποτελεί ένα ακόμα όπλο στην ηλεκτρική φαρέτρα των Ιαπώνων και με 343 ίππους, ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα που έχει ποτέ διαθέσει στην Ευρώπη. Μπορεί ο ιαπωνικός κολοσσός να άργησε να εναγκαλιστεί την ηλεκτροκίνηση, αλλά τώρα στοχεύει κατευθείαν την καρδιά της: Τη δημοφιλή κατηγορία των C-SUV.

Ουσιαστικά αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου bZ Compact SUV, που αποκαλύφθηκε το 2022. Με μήκος 4.520 mm, το Toyota C-HR+ θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο πρόσφατα αποκαλυφθέν crossover Urban Cruiser και στο μεγαλύτερο bZ4X στην EV γκάμα της Toyota. Από θέμα διαστάσεων και τιμής, θα βρει στο διάβα του το Volvo EC40, το smart #3 το, MINI Countryman, την BMW iX2 και κάμποσα ακόμα αξιόλογα μοντέλα.

Σύμφωνα με την Toyota, το μεταξόνιο των 2.750 mm έχει ως αποτέλεσμα απλόχερους χώρους στην καμπίνα, αλλά αυτό είναι κάτι που το περιμένεις από ένα ηλεκτρικό C-SUV. Ωστόσο, με 416 lt, ο χώρος των αποσκευών βρίσκεται στο κάτω άκρο της κατηγορίας. Σε σχέση με το υβριδικό C-HR, το C-HR+ είναι 168 mm μακρύτερο και δεν σχετίζεται τεχνικά μαζί του, μη σε μπερδεύει η κοινή ονομασία.

Βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA που χρησιμοποιείται επίσης από το bZ4X και θα προσφέρεται είτε με μπαταρία 57,7 kWh, είτε με 77,0 kWh. Στη δεύτερη περίπτωση, η WLTP αυτονομία αγγίζει τα 600 km, από τις μεγαλύτερες τιμές στην κατηγορία. Ο ενσωματωμένος φορτιστής των 11 kW είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, ενώ η ακριβότερη φτάνει τα 22 kW. Δεν μπορούμε να εκφραστούμε με αντίστοιχα κολακευτικά σχόλια για την ταχυφόρτιση, που δεν ξεπερνά τα 150 kW.

Το βασικό C-HR+ έχει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και 167 ίππους, 455 km αυτονομίας και 8,6” για το 0-100. Το επίσης προσθιοκίνητο με τη μεγάλη μπαταρία αποδίδει 224 ίππους και 600 km, με το 0-100 να πέφτει στα 7,4”. Και τέλος, το τετρακίνητο των 343 ίππων συνδυάζει 525 km με επιτάχυνση 5,2”.

Η Toyota ισχυρίζεται ότι το C-HR+ αποτελεί το «διασκεδαστικό της ηλεκτρικό» και διαφοροποιείται από την πιο ώριμη και άνετη προσέγγιση του bZ4X. Η τιμή του στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινά από τις €45.000.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.