Volkswagen: Η στρατηγική εξηλεκτρισμού παραμένει περίπλοκη
Παρά τα νέα μοντέλα, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση για VW καθυστερεί λόγω τεχνικών & οικονομικών δυσκολιών
Newsroom | email: info@pronews.gr
Παρά την πρόσφατη παρουσίαση δύο νέων ηλεκτρικών μοντέλων, η Volkswagen αντιμετωπίζει εσωτερικά σημαντικά προβλήματα στην ανάπτυξη των μελλοντικών αυτοκινήτων της με αυτήν την τεχνολογία.
Η Volkswagen ετοιμάζεται να επεκτείνει προς τα κάτω την γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων: Ύστερα από τα SUV ID.4 και ID.5, τη μεγάλη μπερλίνα ID.7, το βαν ID.Buzz και το πιο γνωστό ID.3, ο γερμανικός κολοσσός βάζει τις τελευταίες πινελιές σε δύο μικρά μοντέλα χωρίς θερμικό κινητήρα.
Με ντεμπούτο στο πρόσφατο Σαλόνι του Μονάχου 2025, το πρωτότυπο ID.Cross και το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο ID.Polo θα λανσαριστούν από την επόμενη χρονιά και θα επιτρέψουν στη Volkswagen να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό χάρη στην πιο προσιτή τιμή τους.
Σύμφωνα με τους Γερμανούς συναδέλφους μας της Handelsblatt, η κατάσταση είναι πιο περίπλοκη για τα δύο μελλοντικά κόμπακτ μοντέλα που θα συμπλήρωναν την γκάμα. Τα ID.Golf και ο ηλεκτρικός διάδοχος του T-Roc, που είχαν προγραμματιστεί για το τέλος της δεκαετίας, μεταφέρονται πλέον για το 2030 το ενωρίτερο.
Τα δύο αυτά μοντέλα θα εγκαινιάσουν τη νέα πλατφόρμα SSP (διάδοχο των MEB και PPE) και ο όμιλος αντιμετωπίζει μεγάλες δυσκολίες στο να πετύχει αποδεκτό κόστος εξέλιξης και παραγωγής.
Ας υπενθυμίσουμε ότι στο μεταξύ η καριέρα του θερμικού Golf θα συνεχιστεί και ύστερα από το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, όπως πιθανότατα θα συμβεί και με τα T-Roc και Tiguan.
Οι καθυστερήσεις στην εκβιομηχάνιση των μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων της VW στην αρχιτεκτονική SSP ενδέχεται να επιβραδύνουν και τις πρεμιέρες νέων μοντέλων σε άλλες μάρκες του ομίλου όπως Cupra και Škoda. Μέχρι τότε, τα μικρά ηλεκτρικά της «entry» έκδοσης της πλατφόρμας MEB (VW ID.Polo, ID.Cross, Cupra Raval, Škoda Epiq) θα έχουν ήδη κυκλοφορήσει στην αγορά εδώ και καιρό.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.