Επιχείρηση «Βαλκανιζατέρ»: Σκοπιανοί αλβανικής καταγωγής πίσω από το «Next eKobina car» – Ο ρόλος στελέχους της SIEMENS

Επιχείρηση «Βαλκανιζατέρ»: Σκοπιανοί αλβανικής καταγωγής πίσω από το «Next eKobina car» – Ο ρόλος στελέχους της SIEMENS

Σε αποκαλύψεις αναφορικά με την ταυτότητα των δήθεν επενδυτών της αόρατης & πτωχευμένης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας «Next e.go» που κατασκεύαζε ηλεκτρικά αυτοκίνητα προχώρησε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος στη Βουλή, ζητώντας να του εξηγήσει ο πρωθυπουργός γιατί βοηθάει αυτούς και όχι κάποια ελληνική εταιρία από τις τουλάχιστον δύο που έχουν αναπτύξει ανάλογα οχήματα.

https://www.vimeo.com/492091285

Ο Κ.Βελόπουλος αποκαλύπτει ότι πίσω από την εταιρία βρίσκεται ο Σκοπιανός αλβανικής καταγωγής Nazif Destani, ο οποίος μάλιστα έχει βραβευτεί και από τον πρώην πρωθυπουργό των Σκοπίων, Νικολά Γκρουέφσκι και μαζί με το πρώην μεγαλοστέλεχος της SIEMENS Ali Vezvai διευθύνουν το Ολλανδικό fund ND GROUP Industrial BV το οποίο αγόρασε την πτωχευμένη μητρική «e.GO Mobile AG» και δημιούργησε τη «Next e.go», η οποία υποτίθεται θα επενδύσει στην Ελλάδα. Μάλιστα, αυτό συνέβη μόλις πριν 3 μήνες, τον Σεπτέμβριο.

Μάλιστα στην ND GROUP υπάρχει έντονο «αλβανικό άρωμα» καθώς πολλά στελέχη είναι εμφανώς αλβανικής καταγωγής όπως ο αρχιλογιστής Islam Ceka.

Κάτω στην φωτό ο «φέρελπις αυτοκινητοβιομήχανος» Nazif Destani. Ο Nazif Destani είναι ο αδελφός του Αλβανού ηθοποιού Blerim Destani. Η περιουσία του είναι όντως μεγάλη. Οι πηγές πλουτισμού του, άγνωστες.

Ο πατέρας του είναι ο Lazim Destani και είναι πρόεδρος της Ecolog International, ο οποίος είναι επίσης ιδιοκτήτης του ποδοσφαιρικού συλλόγου Shkëndija στο Τέτοβο, την αλβανική «πρωτεύουσα» των Σκοπίων.

Και… έδρα του UCK στις συγκρούσεις που παρά λίγο να οδηγήσουν στην διάσπαση των Σκοπίων.

Ο πρώην Αντιπρόεδρος της SIEMENS Ali Vezvai

Ο Αλβανός αρχιλογιστής Islam Ceka

Εύλογα ερωτήματα είναι το πώς θα απασχοληθούν, όπως ανακοίνωσε η κυβέρνηση 1000 εργαζόμενοι και 5000 συνεργαζόμενοι, στη νέα «αυτοκινητοβιομηχανία» όταν στην Γερμανία η εταιρεία πριν πτωχεύσει απασχολούσε μόλις 300 άτομα πριν πτωχεύσει.

Επίσης πως είναι δυνατόν με 100 εκατομμύρια ευρώ να υπάρξει αυτοβιομηχανία, όταν η Wolkswagen επρόκειτο να επενδύσει για νέο εργοστάσιο στη Σμύρνη 2,4 δισ. ευρώ; Τα 100 εκατομμύρια όχι για εργοστάσιο, ούτε για… τα μπετά στη γραμμή παραγωγής δεν φτάνουν.

Λεπτομέρεια: Στην Γερμανία δεν πήρε ποτέ άδεια κυκλοφορίας το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Next e.go κάτι που οδήγησε και στο κλείσιμό της.

Γιατί άραγε; Μήπως υπήρχαν θέματα ασφάλειας;

Όλο αυτό γίνεται για να υπάρξει άντληση πόρων από τα κονδύλια και ο πρωθυπουργός θα εκτεθεί ανεπανόρθωτα γιατί πιθανότατα θα βρίσκεται εδώ στην Ελλάδα σε 24 μήνες όταν υποτίθεται ότι θα πρέπει να βγει το πρώτο αυτοκίνητο από τη γραμμή παραγωγής, που με τα μέχρι τώρα στοιχεία φαίνεται κάπως έως «πολύ… χλωμό».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Βέβαια αυτό μικρή επίπτωση θα έχει για τους «επενδυτές» οι οποίοι θα έχουν βάλει στην τσέπη τα 100 εκατομμύρια από την ΕΕ στην πλάτη της Ελλάδας…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.