ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

N. Κεραμέως: «Σε αυτή την πρωτοφανή περίοδο η μέθοδος της τηλεκπαίδευσης μας βοήθησε»

N. Κεραμέως: «Σε αυτή την πρωτοφανή περίοδο η μέθοδος της τηλεκπαίδευσης μας βοήθησε»

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως εμφανίστηκε ιδιαίτερα ικανοποιημένη από την αντιμετώπιση της κατάστασης και των δυσκολιών στην εκπαίδευση, ενώ έγινε ειδική αναφορά στις ανάγκες των σχολείων ειδικής αγωγής.

Για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την αξιοποίηση της μέχρι σήμερα σημαντικής πορείας της και τις προκλήσεις του αμέσως επόμενου διαστήματος, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως πραγματοποίησε ευρεία συνάντηση με εμπλεκόμενους φορείς, στην οποία συμμετείχε και η Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Σίσσυ Γκίκα.

Στη συζήτηση που είχε διάρκεια πάνω από 3 ώρες συμμετείχαν εκπρόσωποι εκπαιδευτικών, γονέων και φορέων ιδιωτικής εκπαίδευσης σε έναν ανοικτό διάλογο χωρίς στεγανά. Ακούστηκαν πολλές και διαφορετικές απόψεις για τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η εκπαιδευτική κοινότητα τον καιρό της πανδημίας και συγκεκριμένα την περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων αλλά και κατά την επαναλειτουργία αυτών. Ειδική αναφορά έγινε στις ανάγκες των σχολείων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και στις απαιτήσεις των μικρότερων ηλικιών και δη των μαθητών νηπιαγωγείου και δημοτικού.

Η κ. Κεραμέως τόνισε ότι η μέχρι σήμερα επιτυχημένη – παρά τις σημαντικές προκλήσεις και δυσκολίες – υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, οφείλεται εν πολλοίς στην καίρια συμβολή των εκπαιδευτικών, διευθυντών και στελεχών εκπαίδευσης, τη θερμή υποδοχή των μαθητών και τη στήριξη των γονέων.

Υπογράμμισε, δε, ότι σε καμία περίπτωση η μέθοδος της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση, αλλά είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στην πρωτοφανή αυτή περίοδο κρίσης εξαιτίας της πανδημίας, ώστε οι μαθητές να διατηρήσουν στενή επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία. Και βεβαίως η κρίση αυτή έδωσε και το έναυσμα για να προχωρήσει πιο γρήγορα η ψηφιοποίηση διαδικασιών στην εκπαίδευση (για παράδειγμα, πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά ηλεκτρονικές εγγραφές στα νηπιαγωγεία της χώρας) ενώ αναδείχθηκαν ψηφιακά εργαλεία που μπορούν να είναι εξαιρετικά χρήσιμα και να βελτιώσουν και την ουσία του εκπαιδευτικού έργου (για παράδειγμα η πιο εκτεταμένη χρήση εργαλείων ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στη διαδικασία περαιτέρω αξιοποίησης αυτής της εμπειρίας, ο διάλογος κατέχει κεντρικό ρόλο για το Υπουργείο και για το σκοπό αυτό θα ακολουθήσουν και επιμέρους συναντήσεις με μεμονωμένους φορείς.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.