ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Από πάνω πόλεμος, θα καταστραφούμε. Από κάτω, όλα καλά» έλεγε ο Κοσμάς ο Αιτωλός. «Από πάνω και κάτω πόλεμος», τι θα γίνει;
prodeals

Νίκος Ταχιάος: Η κυβέρνηση δείχνει την «πόρτα της εξόδου» στον υφυπουργό Υποδομών – Οι «γκάφες» που ενόχλησαν

Δεν είναι απίθανο το προσεχές διάστημα ο Ν.Ταχιάος να αναγκαστεί ακόμα και να παραιτηθεί

Νίκος Ταχιάος: Η κυβέρνηση δείχνει την «πόρτα της εξόδου» στον υφυπουργό Υποδομών – Οι «γκάφες» που ενόχλησαν

«Σκούρα» φαίνεται πως είναι τα πράγματα για τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Νίκο Ταχιάο, σύμφωνα με πληροφορίες.

Μάλιστα, δεν είναι απίθανο το προσεχές διάστημα ο Ν.Ταχιάος να αναγκαστεί ακόμα και να παραιτηθεί, καθώς πλέον ούτε η κεντρική κυβέρνηση ούτε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, αντέχουν τις… «απανωτές γκάφες του».

Για παράδειγμα, όταν έμαθαν στο Μέγαρο Μαξίμου πως ο υφυπουργός επισκέφθηκε χθες τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη, για να του ζητήσει να μετατεθούν έναν μήνα αργότερα τα εγκαίνια του μετρό στη Θεσσαλονίκη, «βγήκαν από τα ρούχα τους».

Πώς, εξάλλου, να πουν στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη ότι μάλλον έκανε λάθος που έσπευσε να προαναγγείλει τα εγκαίνια, γιατί… ο υφυπουργός του επιθυμούσε να προετοιμαστεί καλύτερα;

Αναφορικά με τις δοκιμές του Μετρό, ο υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι πρόκειται για διαφορετικό όρο από τα «δοκιμαστικά δρομολόγια», σημειώνοντας για τις πρώτες, ότι διεξάγονται με εξαντλητικούς ρυθμούς και περιλαμβάνουν τόσο στατικές δοκιμές, όπως οι δοκιμές του ticketing, του συστήματος διαχείρισης του κομίστρου στην οποία συμμετείχε και ο ίδιος, όσο και δυναμικές δοκιμές των συστημάτων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η άρτια λειτουργία τους. Υπογράμμισε ότι οι δοκιμές αυτές είναι απαραίτητες για την ενσωμάτωση και τη διασφάλιση της αξιοπιστίας του συστήματος και παράλληλα, σημείωσε ότι όλα τα συστήματα, από τις πόρτες των σταθμών και τις κυλιόμενες σκάλες, μέχρι τα ασανσέρ και τις πλατφόρμες, δοκιμάζονται αυτή την περίοδο με σκοπό να διασφαλιστεί η πλήρης λειτουργικότητά τους, έως την ημέρα έναρξης της εμπορικής λειτουργίας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ως προς τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Μετρό Θεσσαλονίκης, ανέφερε πως αυτά θα ξεκινήσουν την 1η Νοεμβρίου, υπό την ευθύνη της εταιρείας λειτουργίας, TΗΕΜΑ, σε συνεργασία με την Δημοτική Ιταλική Επιχείρηση του Μετρό, την ATM, η οποία διαθέτει εμπειρία από τη διαχείριση των αντίστοιχων συστημάτων στο Μιλάνο και την Κοπεγχάγη. Στη συνέχεια, ο κ. Ταχιάος υπογράμμισε τη σπουδαιότητα του συστήματος CBTC, το οποίο χρησιμοποιείται σε 48 πόλεις παγκοσμίως για την ασφαλή και αποδοτική λειτουργία των σιδηροδρομικών δικτύων τα τελευταία 40 χρόνια και στη Θεσσαλονίκη από το 2006.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.