
Ο 57χρονος πιλότος Γουέιν Χόφλερ κατέθεσε αγωγή κατά της American Airlines, στην οποία αναφέρει ότι υπέστη μόνιμη απώλεια ακοής μετά από περιστατικό αποσυμπίεσης σε πτήση από το Ντένβερ προς το Μαϊάμι.
Το συμβάν σημειώθηκε στις 4 Ιανουαρίου 2024, όταν το Boeing 737-8 Max παρουσίασε ξαφνική αστοχία στη στεγανοποίηση της μπροστινής πόρτας σε ύψος περίπου 28.000 ποδιών.
Ο Γουέιν Χόφλερ πιλότος και κάτοικος Κολοράντο Σπρινγκς, βρισκόταν εκτός υπηρεσίας ανάμεσα στους επιβάτες.
Σύμφωνα με την καταγγελία που κατέθεσε στο ομοσπονδιακό δικαστήριο, το πλήρωμα καμπίνας τού ζήτησε να βοηθήσει, καθώς ο θόρυβος από τη διαρροή αέρα ήταν εκκωφαντικός και προκάλεσε πανικό στους επιβάτες.
Ο Χόφλερ περιέγραψε στον Independent το χάος που επικράτησε: «Όλοι είχαν φρικάρει. Ο ήχος έμοιαζε με F-15 ή F-35 που απογειώνεται – ένα ουρλιαχτό τόσο δυνατό που σε διαπερνά».
Καθώς προσπάθησε να εντοπίσει τη βλάβη, χρειάστηκε να ξαπλώσει στο πάτωμα με το κεφάλι του κυριολεκτικά ακουμπισμένο στην πόρτα, εκτεθειμένος στη συνεχή διαρροή αέρα υψηλής πίεσης.
Αρχικά, ο πιλότος προσπάθησε να «μπαλώσει» τη σφράγιση με αυτοσχέδια μέσα – πλαστικό φύλλο, χαρτί τουαλέτας και νερό. Η λύση κράτησε για λίγα λεπτά, όμως η διαρροή επανήλθε.
Τότε, επέστρεψε στην πόρτα για δεύτερη, πιο επίμονη προσπάθεια, χρησιμοποιώντας χαρτί και νερό για να δημιουργήσει ένα είδος πρόχειρου στόκου. Αυτή τη φορά το ουρλιαχτό σταμάτησε, επιτρέποντας στην καμπίνα να ηρεμήσει.
Παρά την προσωρινή λύση, η ζημιά στην ακοή του Χόφλερ ήταν ήδη ανεπανόρθωτη. Η καταγγελία αναφέρει ότι υπέστη μερική κώφωση και μόνιμες εμβοές, που περιγράφονται ως «συνεχές κουδούνισμα, βουητό ή σφύριγμα στα αυτιά».
Σήμερα φοράει ακουστικά βαρηκοΐας και εκφράζει ανησυχία για το μέλλον του ως ενεργός πιλότος, καθώς οι κανονισμοί απαιτούν δύο ιατρικές εξετάσεις τον χρόνο για πιλότους άνω των 40 ετών.
Αγωγή στην American Airlines
Ο Χόφλερ και ο δικηγόρος του, Τζάστιν Γουόκερ, υποστηρίζουν ότι η αεροπορική εταιρεία φέρει ευθύνη για το περιστατικό λόγω αμέλειας στη συντήρηση, επιθεώρηση και λειτουργία του αεροσκάφους.
«Η αγωγή ήταν απαραίτητη μόνο επειδή η American Airlines αρνήθηκε να αναλάβει την ευθύνη», δήλωσε ο Γουόκερ.
Ο ίδιος ο πιλότος διεκδικεί αποζημίωση για σωματικές βλάβες, απώλεια εισοδήματος, ψυχική οδύνη και απώλεια ποιότητας ζωής.
Μετά το συμβάν, ο κυβερνήτης της πτήσης άλλαξε πορεία προς το Ντάλας, όπου το αεροπλάνο προσγειώθηκε με ασφάλεια και οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε άλλο αεροσκάφος με καθυστέρηση αρκετών ωρών.
Η American Airlines δεν απάντησε σε αίτημα του Independent για σχολιασμό της υπόθεσης.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.