Αρνητικά, για ακόμα μία φορά το τελευταίο διάστημα, κινήθηκε το χρηματιστήριο της Αθήνας, καθώς έφθασε να χάνει έως 2%.

Παρόλα αυτά, κάποιες αγορές περιόρισαν τις απώλειες σε 1,55%, ενώ οι ευρωπαϊκές αγορές χάνουν έως 1,2-1,3%.

Με αφορμή τον κοροναϊό οι αγορές σήμερα είναι πολύ αρνητικές, ωστόσο η Ευρώπη περιόρισε τις απώλειες πάνω από το 1%.

Η ρηχή αγορά της Αθήνας δείχνει ότι, δεν διαθέτει κανένα δίχτυ προστασίας, αφού παραμένει μια ανώριμη ρηχή αγορά, όπου δεν υπάρχει βάθος ούτε υπάρχουν θεσμικοί επενδυτές, ούτε καν επενδυτές της λιανικής. Η ελληνική αγορά, όμως, το τελευταίο διάστημα έχει μια σειρά απο θετικά γεγονότα, όπως την αναβάθμιση, την έκδοση του 15ετούς ομολόγου, αλλά και τις επίκειμενες εκδόσεις tier II των τραπεζών. Η αγορά, ωστόσο, έπεσε πάνω στις ρευστοποιήσεις απο το εξωτερικό και ποτέ δεν αποτύπωσε τις θετικές εξελίξεις.

Βουτιά 3,5% στην Εθνική Τράπεζα στα 2,87 ευρώ. Με πτώση 3% η Alpha bank στα 1,797 ευρώ. Βουτιά 4,78% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 3,07 ευρώ. Με πτώση 2,61% η Eurobank στα 0,84 ευρώ. Με πτώση 0,74% ο ΟΤΕ στα 13,37 ευρώ. Με οριακή πτώση 0,36% ο ΟΠΑΠ στα 11,19 ευρώ. Βουτιά 4,21% για την Ελλάκτωρ στα 1,774 ευρώ.

Οι συναλλαγές ανήλθαν στα 41 εκατ. ευρώ.