ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Επιστροφή πίσω στο 1990 με τροπολόγία Σπίρτζη-Χαρίτση: Μπαίνουν ιδιώτες στις αστικές μεταφορές σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη

Επιστροφή πίσω στο 1990 με τροπολόγία Σπίρτζη-Χαρίτση: Μπαίνουν ιδιώτες στις αστικές μεταφορές σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη

Tην είσοδο ιδιωτών στα αστικά δρομολόγια του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής και αντίστοιχα της Θεσσαλονίκης, προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε χθες στο νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια από τους υπουργούς Εσωτερικών Αλέξανδρο Χαρίτση, Υποδομών κ. Χρίστο Σπίρτζη και τον υφυπουργό κ. Νίκο Μαυραγάνη.

Με την τροπολογία καθορίζεται ότι «σε περιοχές αρμοδιότητας ΟΑΣΑ ΑΕ και ΟΣΕΘ ΑΕ, επιτρέπεται να εκτελούνται αστικά και υπεραστικά δρομολόγια από τα ΚΤΕΛ ΑΕ ή από τους ΟΤΑ Α’ ή Β΄Βαθμού ή από οδικό μεταφορέα επιβατών με την υπογραφή σύμβασης μεταξύ αφενός του ΟΑΣΑ ή του ΟΣΕΘ και αφετέρου του φορέα εκτέλεσης. Τα δρομολόγια προτείνονται από τον ΟΑΣΑ ή τον ΟΣΕΘ και εγκρίνονται με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών».

Επίσης στις περιοχές αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ, όπως αναφέρεται, επιτρέπεται να καθορίζονται ειδικά δρομολόγια τοπικού χαρακτήρα για την εκτέλεση των οποίων καταρτίζονται συμβάσεις μεταξύ ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ και του κατά τόπου αρμόδιου ΚΤΕΛ όπως αναφέρει το newmoney

Η πρωτοβουλία της κυβέρνησης να ανοίξει το πεδίο των αστικών μεταφορών, αναμένεται να συναντήσει ισχυρές αντιδράσεις από τα σωματεία των εργαζομένων στις εταιρείες μεταφορικού έργου (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ). Θυμίζουμε ότι για τις αστικές συγκοινωνίες έχει επιδείξει ενδιαφέρον ο όμιλος της FS που έχει εξαγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στις αρχές του καλοκαιριού, η απερχόμενη διοίκηση της Ιταλικής εταιρείας σε συνάντηση με έλληνες δημοσιογράφους είχε δηλώσει ότι υπάρχει ενδιαφέρον, εφόσον υπάρξουν οι σχετικές πολιτικές αποφάσεις.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Με άλλη διάταξη της τροπολογίας, οι εταιρείες του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ μπορούν να συμμετάσχουν σε κοινοπρακτικά σχήματα για την εκπόνηση και υλοποίηση συγκοινωνιακών μελετών και έργων είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Υπενθυμίζουμε ότι η ΣΤΑΣΥ έχεο περάσει στην β΄φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή της Green Line Light Rail Track (ελαφρύ μετρό) στην Ιερουσαλήμ σε κοινοπραξία με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η τροπολογία προβλέπει ακόμη την εγκατάσταση συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα ΚΤΕΛ Αττικής και Θεσσαλονίκης εντός 4 μηνών από την ψήφιση του νόμου (για τα υδατοδρόμια) και επιβολή προστίμων 2.000 ευρώ και σε περίπτωση υποτροπής 4.000 ευρώ σε ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ και ΚΤΕΛ που δεν εκτελούν καθορισμένα δρομολόγια.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.