Είναι ο φόβος και ο τρόμος των οδηγών: Η γέφυρα Alam στο Πακιστάν είναι η πιο επικίνδυνη στον κόσμο (βίντεο)

Κατασκευάστηκε το 1978, έχει μήκος 300 μέτρα και δεσπόζει πάνω από τον παραπόταμο Gilgit του ποταμού Ινδού

Είναι ο φόβος και ο τρόμος των οδηγών: Η γέφυρα Alam στο Πακιστάν είναι η πιο επικίνδυνη στον κόσμο (βίντεο)

Η κρεμαστή γέφυρα Alam, στο Πακιστάν, είναι ο φόβος και ο τρόμος των οδηγών, καθώς δεν πληροί καμιά προδιαγραφή ασφαλείας, με αποτέλεσμα να είναι η πιο επικίνδυνη του κόσμου.

Σκουριά, πρόκες και αναταράξεις

Κατασκευάστηκε το 1978 από Κινέζους και Πακιστανούς μηχανικούς, έχει μήκος 300 μέτρα και δεσπόζει πάνω από τον παραπόταμο Gilgit του ποταμού Ινδού, συνδέοντας τις περιοχές Gilgit και Baltistan.

Τα σημάδια γήρανσής της είναι εμφανή και ανησυχητικά. Σκουριά και πρόκες που ξεπροβάλουν από τα τις ξύλινες πλάκες δεν περνούν απαρατήρητα, ενώ οι αναταράξεις, ο τρομακτικός θόρυβος κατά τη διέλευση των οχημάτων και το ανύπαρκτο πλάτος του καταστρώματος έχουν αναγκάσει τους οδηγούς να εκφράσουν πολλές φορές την αγανάκτησή τους.

Για να καταλαγιάσει η οργή τους, οι αρμόδιους φορείς έχουν υιοθετήσει λύσεις, όπως η αστυνόμευση της γέφυρας ώστε να αποτρέπεται η κίνηση επί του καταστρώματος σε υψηλή ταχύτητα, αλλά και η απαγόρευση των οχημάτων που ζυγίζουν πάνω από 20 τόνους.

Ωστόσο, τα ατυχήματα είναι συχνό φαινόμενο. Χαρακτηριστικό είναι αυτό που σημειώθηκε τον Δεκέμβριο του 2014, όταν ένα τμήμα της γέφυρας «βυθίστηκε», εγκλωβίζοντας στις ξύλινες δοκούς ένα διερχόμενο φορτηγό.

Στο τελευταίο επέβαιναν δύο άνδρες οι οποίοι κατάφεραν να αποβιβαστούν από το όχημα και να διασχίσουν πεζή την τρομακτική γέφυρα.

«Ήταν θέμα χρόνου να συμβεί ατύχημα, δεδομένου ότι η γέφυρα δεν είναι σχεδιασμένη να εξυπηρετεί τις ανάγκες τόσο πολλών περιοχών για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα», είχε τονίσει χαρακτηριστικά ένας κάτοικος του Baltistan.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Πρόκειται για τη μόνη γέφυρα που συνδέει το Baltistan με τη χώρα, και νομίζω πως θα έπρεπε να αντικατασταθεί με μια γέφυρα σκυροδέματος, εδώ και πολλά χρόνια», είχε υπογραμμίσει επίσης.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.