ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Τροχαία για την κατασκευή του Flyover στη Θεσσαλονίκη: «Θα ξυπνάμε νωρίτερα για να είμαστε στην ώρα μας»

«Το πρόβλημα διογκώνεται γιατί στερούμαστε στο κέντρο χώρων στάθμευσης τους οποίους χρειαζόμαστε άμεσα»

Τροχαία για την κατασκευή του Flyover στη Θεσσαλονίκη: «Θα ξυπνάμε νωρίτερα για να είμαστε στην ώρα μας»

Μιλώντας σε ραδιοφωνική εκπομπή η η διευθύντρια της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου, ανέφερε πως θα γίνει προσπάθεια να μην είναι εγκλωβισμένοι οι οδηγοί κατά τη διάρκεια της κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, αλλά δεν θα αποφευχθούν όλα τα προβλήματα.

Όπως τόνισε «η προσπάθεια να μην είμαστε ώρες εγκλωβισμένοι στους δρόμους θα γίνει, αλλά ελπίδες δεν μπορώ να δώσω. Θα πρέπει να είμαι αντικειμενική».

Πρόσθεσε ότι «όπως είπε και ο Αριστοτέλης νομίζω “αν δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον άνεμο, ρύθμισε τα πανιά”. Άρα επειδή και μεις θα βρεθούμε σε μια δεδομένη κατάσταση, θα πρέπει να την ρυθμίσουμε με βάση τις ανάγκες που έχουμε. Όπως είπα και στα παιδιά μου, θα κοιμάστε νωρίτερα το βράδυ, θα ξυπνάτε νωρίτερα το πρωί για να προλαβαίνουμε να είμαστε νωρίτερα το πρωί στο σχολείο».

Από την Πολιτεία, όπως ακόμη είπε η κυρία Παπαγεωργοπούλου, υπάρχει δέσμευση για ενίσχυση της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης με επιπλέον 100 τροχονόμους.

«Νομίζω ότι όταν αρχίσουν και έρχονται οι πρώτοι θα φανεί και η διαφορά στο οδικό μας δίκτυο. Πιστέψτε με όμως ότι αυτό δεν είναι πανάκεια για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. Το οδικό δίκτυο στο πολεοδομικό συγκρότημα της πόλης είναι παλιό και κατασκευάστηκε για τις ανάγκες της εποχής του 60 και 70.

Το πρόβλημα διογκώνεται γιατί στερούμαστε στο κέντρο χώρων στάθμευσης τους οποίους χρειαζόμαστε άμεσα.

Θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και στα άκρα της πόλης και οι πολίτες να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς».

Για το αν υπάρχει σχεδιασμός για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού όταν αρχίσουν τα έργα για το Flyover, η διευθύντρια ανέφερε: «Όποιος σχεδιασμός και να υπάρχει, αν δεν υπάρχει το κατάλληλο οδικό δίκτυο να διοχετευθεί η κυκλοφορία, είναι ημίμετρα. Να το πούμε και να είμαστε ειλικρινείς σε όσους μας ακούνε αυτή τη στιγμή.

» Από κει και πέρα θα πρέπει ο καθένας να επαναπροσδιορίσει τους χρόνους μετακίνησης του. Προσωπικά εγώ δεν θα κινούμαι με το περιπολικό, αλλά με την υπηρεσιακή μηχανή. Εμείς βεβαίως έχουμε κάνει έναν σχεδιασμό με ό,τι έχουμε στα χέρια μας και είναι έτοιμος από τον Απρίλιο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

» Ήδη προσπαθούμε να δώσουμε περισσότερο χώρο σε βασικούς οδικούς άξονες από παράνομα παρκαρισμένα. Είναι δεδομένο ότι θα συνεχίσουμε ακόμα πιο εντατικά σε συνδυασμό και με την ενίσχυση που θα πάρουμε».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.