ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Εσπευσμένη έναρξη διαδικασιών ναυπήγησης νέας γενιάς αεροπλανοφόρων από την Ρωσία (βίντεο)

Εσπευσμένη έναρξη διαδικασιών ναυπήγησης νέας γενιάς αεροπλανοφόρων από την Ρωσία (βίντεο)

Επισπεύδεται η ανάπτυξη και η ναυπήγηση της νέας γενιάς αεροπλανοφόρων για το ρωσικό Ναυτικό, μετά τις εξελίξεις στην Ουκρανία και την αναβίωση κλίματος “ψυχρού πολέμου”.

O Sergei Vlasov γενικός διευθυντής του ναυπηγικού σχεδιαστική γραφείου Nevskoye αποκάλυψε ότι το νέο αεροπλανοφόρο πρέπει να είναι έτοιμο το αργότερο μέχρι το 2022 και το συνολικό κόστος της ναυπήγησης μπορεί να κυμανθεί μεταξύ 2,8 και 7,1 δισ. $ και με επικρατέστερα σχέδια αυτό της φωτογραφία και του βίντεο που ακολουθεί, με διπλή νησίδα..

Το Δεκέμβριο του 2012 ο διοικητής του ρωσικού Ναυτικού, ναύαρχος Βίκτορ Τσίρκοφ, είχε δηλώσει ότι η μαζική παραγωγή προηγμένων αεροπλανοφόρων θα αρχίσει μετά το 2021, αλλά πρόκειται να αρχίσει δύο χρόνια ενωρίτερα, τελικά..

«Εάν το σκάφος είναι εξοπλισμένο με μια ποικιλία οπλισμού τότε το κόστος θα εκτοξευτεί προς τα επάνω αλλά το γεγονός ότι αυτό θα εξοπλισμένο μόνο με αντιαεροπορικά συστήματα θα κρατήσει το κόστος σε λογικά επίπεδα».

Ο Vlasov δήλωσε πως το γραφείο του μπορεί να κατασκευάσει τόσο πυρηνοκίνητα όσο και συμβατικής πρόωσης αεροπλανοφόρα. Το πρώτο, όπως είπε, μπορεί να έχει ένα εκτόπισμα της τάξης των 95.000 τόνων ενώ το δεύτερο μέχρι 65.000 τόνους.

Το πυρηνοκίνητο σκάφος θα μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 70 αεροσκάφη και ελικόπτερα ενώ αυτό της συμβατικής πρόωσης μέχρι 55.

H έναρξη της ναυπήγησης της νέας κλάσης των ρωσικών αεροπλανοφόρων θα χρηματοδοτηθεί από τα κονδύλια του προγράμματος εξοπλισμών 2016-2025.

«Στον επόμενο σχεδιασμό του κρατικού προγράμματος εξοπλισμών περιλαμβάνονται αεροπλανοφόρα», δήλωσε ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Ρωσίας Ν.Ρογκόζιν, μετά από συνάντηση που είχε με επιτελείς του ρωσικού Ναυτικού.

Σήμερα η Ρωσία διαθέτει μόνο ένα αεροπλανοφόρο το Admiral Kuznetsov το οποίο ναυπηγήθηκε το 1985, είναι 55.000 τόνων, έχει πλήρωμα 1500 ατόμων και μπορεί να μεταφέρει 50 αεροσκάφη και ελικόπτερα.

Η νέα κλάση αεροπλανοφόρων (μιλάνε αρχικά για δύο σκάφη εκτοπίσματος 75.000-95.000 τ. χωρητικότητας 60-90 αεροσκαφών και εν συνεχεία άλλα τεσσερα, συνολικά) προορίζεται να αναπτυχθεί στον Ατλαντικό και στον Ειρηνικό Ωκεανό, ανά ένα σκάφος.

Το ενδιαφέρον είναι ότι σχεδιάζονται να επιχειρούν από το αεροπλανοφόρο μια νέα γενιά αεροσκαφών UCAV τα οποία θα είναι επιχειρησιακά έτοιμα περί το 2020 με ικανότητα μεταφοράς 6.000 λιβρών πολεμικού φορτίου. Επίσης μελετάται μία ναυτική έκδοση του Su-35S η οποία “κουμπώνει” ως μέγεθος στο αεροπλανοφόρο, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει μια ναυτική έκδοση του Τ-50.

Ο Vlasov αποκάλυψε πως από το σκάφος πρόκειται να επιχειρούν και μαχητικά αεροσκάφη 5ης γενιάς (εννοώντας μια ναυτική έκδοση του Su-57) για την αντικατάσταση των Su-33, όσο και UAV.

Όπως τέλος συμπλήρωσε ο Ρώσος γενικός διευθυντής η Ρωσία θα χρειαστεί τουλάχιστον 4 αεροπλανοφόρα, 2 για το Στόλο της Βόρειας Θάλασσας και 2 για το Στόλο του Ειρηνικού.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.