ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Πτήση της Lion Air: Βρήκαν τους επιβάτες νεκρούς και δεμένους στα καθίσματά τους στο βυθό της θάλασσας (φωτό)

Πτήση της Lion Air: Βρήκαν τους επιβάτες νεκρούς και δεμένους στα καθίσματά τους στο βυθό της θάλασσας (φωτό)

Φρίκη προκαλούν οι εικόνες από την συντριβή σε πολλά κομμάτια του Boeing της Lion Air το οποίο κατέπεσε τα ξημερώματα της Δευτέρας στην Ινδονησία μεταφέροντας 189 ανθρώπους από τους οποίους δεν γλίτωσε κανείς και πολλοί από αυτούς ήταν δεμένοι στα καθίσματά τους πεθαίνοντας πάνω σε αυτά.

Οι πρώτες φωτογραφίες που τράβηξαν δύτες στο βυθό της θαλάσσιας περιοχής όπου διεξάγονται οι έρευνες δείχνουν πως δεν έχουν εντοπίσει κάποιο μεγάλο κομμάτι της ατράκτου μολονότι τα ραντάρ τις προηγούμενες ώρες είχαν καταγράψει ένα σώμα μήκους 22 μέτρων.

Οι δύτες εντοπίζουν δεμένους στα καθίσματά τους ορισμένους εκ των 189 άτυχων επιβαινόντων στο αεροσκάφος και οι σοροί βρέθηκαν ανάμεσα σε λαμαρίνες.

Οι επιβάτες είχαν έναν αγωνιώδη θάνατο.

Δεν έχει γίνει γνωστό το τι προκάλεσε τη συντριβή του αεροσκάφους αλλά ακόμα δεν έχει εξεταστεί το μαύρο κουτί που ανέσυραν οι δύτες.

Ωστόσο ο επικεφαλής της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας στην περιοχή Μπαλί-Νούσα Τενγκάρα αποκάλυψε ότι την Κυριακή, μια ημέρα, δηλαδή, πριν την αεροπορική τραγωδία, το ίδιο ακριβώς αεροσκάφος που συνετρίβη είχε παρουσιάσει πρόβλημα πέντε λεπτά μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της πόλης Ντενπασάρ.

Ο πιλότος του, τότε, είχε σημάνει συναγερμό, ένα επίπεδο κάτω από αυτό του SOS, ζητώντας αρχικά να επιστρέψει σε αεροδρόμιο. Λίγα λεπτά αργότερα, όμως, ενημέρωσε τις αρχές ότι μπορούσε να φτάσει μέχρι τον προορισμό του, την Τζακάρτα.

Τη Δευτέρα το Boeing 737 Max απογειώθηκε στις 6:20 το πρωί (ώρα Ινδονησίας) και συνετρίβη 13 λεπτά μετά την απογείωσή του.

Είναι σαφές πάντως ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος μάλλον δεν θα έπρεπε να πετάξει όταν είχαν προκύψει τόσο σημαντικά προβλήματα και ανοίγει εκ νέου η συζήτηση για την ασφάλεια των πτήσεων καθώς οι εταιρείες προκειμένου να παράγουν συνεχώς κέρδη, θέτουν το θέμα της ασφάλειας των επιβατών σε 2η μοίρα.

Παρακολουθώντας την εξαιρετική σειρά «Mayday» η οποία αναφέρεται σε αληθινές αεροπορικές τραγωδίες εύκολα κάποιος θα παρατηρήσει ότι ένα μέρος των ατυχημάτων οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος του πιλότου, ή στελεχών των αεροδρομίων αλλά το υπόλοιπο οφείλεται στον πλημμελή έλεγχο των αεροσκαφών των εταιριών παρά τις διαβεβαιώσεις τους περί του αντιθέτου.

Aξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια εταιρεία είχε ένα παρόμοιο ατύχημα τον Απρίλιο του 2013

Τότε οι 108 επιβαίνοντες με σπασμένα άκρα και πλευρά κατάφεραν να κολυμπήσουν στην ακτή

https://www.youtube.com/watch?time_continue=65&v=d3HR_LmR5F8

Aκολουθεί το βίντεο που έδειχνε τις τελευταίες στιγμές των επιβατών. Ο τρόμος ήταν διάχυτος και ζούσαν την αγωνία του τέλους που έρχεται. Οι επιστήμονες λένε πως ο εγκέφαλος χάνει την αίσθηση του χρόνου και τον «διαστέλλει» απεριόριστα όταν νιώθει τον κίνδυνο ενός επικείμενου θανάτου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.