
Είναι η πρώτη φορά που ένα Boeing 787 Dreamliner συντρίβεται όμως στο παρελθόν οι αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν το αεροσκάφος έχουν αντιμετωπίσει εκτεταμένα προβλήματα με τους κινητήρες του με αποτέλεσμα πολλές από αυτές να αναγκαστούν να το καθηλώσουν και να μειώσουν τις πτήσεις του.
Ωστόσο, η αμερικανική ρυθμιστική αρχή ασφάλειας, η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA), αναγκάστηκε να διερευνήσει διάφορα ζητήματα τα τελευταία χρόνια, μεταξύ των οποίων και μια απότομη πτώση εν πτήσει σε πτήση της LATAM πέρυσι.
Ένας πληροφοριοδότης προέτρεψε επίσης τη Boeing να καθηλώσει όλα τα 787 Dreamliner σε όλο τον κόσμο, σε ακροάσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Ουάσινγκτον.
Η Boeing απέρριψε τους ισχυρισμούς του πρώην μηχανικού και δήλωσε ότι έχει πλήρη εμπιστοσύνη στο αεροσκάφος.
Υπάρχουν περισσότερα από 1.100 787 σε λειτουργία παγκοσμίως, τα οποία χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες μεγάλες διεθνείς αεροπορικές εταιρείες. Το μοντέλο έχει εκτιμηθεί για την πολύ καλύτερη απόδοση καυσίμου και το χαμηλότερο θόρυβο σε σύγκριση με τα μοντέλα που αντικατέστησε.
Οι δύο μεγάλες συντριβές που οφείλονταν σε βλάβες σε αεροσκάφη της Boeing συνέβησαν με το τότε νέο μοντέλο 737 Max, στην Ινδονησία και την Αιθιοπία το 2019 και το 2020.
Το μοντέλο αυτό τέθηκε εκτός λειτουργίας για σχεδόν ένα χρόνο, πριν επανακυκλοφορήσει και επιστρέψει σε ευρεία χρήση.
Η ιστορία της Ινδίας στον τομέα της ασφάλειας των αερομεταφορών είναι πολυτάραχη, αλλά με την άνθηση της αεροπορικής βιομηχανίας και την αύξηση της συχνότητας των πτήσεων, το ιστορικό ασφάλειας έχει βελτιωθεί.
Η Air India διαθέτει σήμερα περίπου 30 Dreamliners και χρησιμοποιεί το αμερικανικής κατασκευής αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων από το 2012. Στην αεροπορία, τα αεροπορικά δυστυχήματα είναι στατιστικά πιο πιθανά κατά την προσγείωση ή την απογείωση.
Το τελευταίο ατύχημα της Air India, τον Αύγουστο του 2020, συνέβη σε ένα μικρότερο Boeing 737-800 της Air India Express που προσγειωνόταν στο αεροδρόμιο του Calicut σε πολύ κακές καιρικές συνθήκες και βγήκε εκτός διαδρόμου.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.